Gå til innhold

BBS CH 19" med dekk "SOLGT"


John H
 Share

Anbefalte innlegg

Har et sett for mye med BBS CH felger liggende, så da lurer eg på om eg skal selge de?

Felgene er hele og runde, men mener alle har pitte litt riper, det er bare småsaker mener eg å huske. Dekkene som står på er Toyo dekk, med ok mønster, varer vertfall en sesong til..tipper mønsterdybde er ca 5mm i alle, men skal måle dette.

Ellers er felgene 8,5" * 19" framme med 235 dekk og 9,5" * 19" bak med 265 dekk..innpress er 35 framme og 41 bak.

Disse passer alle 3 serier og z3? Passer også på 5 serie men må ha spacere da..

På 3 serie e36 og e46 bør man kanskje valse litt bak viss man har en veldi lav bil.

Mønsterdybde og bilder kommer imorgen.

Prisantydning 11 000kr..+ evt. frakt selvsagt..Kan muligens også byttes i playstation 3 med mellomlegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger med bildene eg tok idag, glemte selvsagt det skikkelige kameraet så det ble elendige bilder da desverre..

Mønsterdybden er 5mm i framdekka og 4mm i bakdekka.

Er noen kakk rundtom men ingen som er veldi store..ved bra pris kan muligebs en helt ny felg som eg har liggende byttes ut med den som ser verst ut av disse...det var vel en bakfelg som hadde de største ripene og det er en slik felg eg har liggende helt ny..

DSC00017.jpg

DSC00018.jpg

DSC00020.jpg

DSC00021.jpg

DSC00022.jpg

DSC00023.jpg

DSC00024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i 19" org M-sport felger med sommer eller vinterdekk?

!Dårlige bilder!

Hmm..det kunne faktisk vært intressant,men trenger egentlig pengene mer, så tror eg venter litt og ser..har allerede et par som er intresserte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...