Tomcom2 Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Hei Jeg var nettopp på eu med en e34 525 med m20 motor, fikk da lamda feil +hc, har nettopp skiftet topp. Noen sa at det kunne være lekkasje et eller annet sted men det har jeg sjekket og det er utelukket. Den går litt ujevnt på tomgang, men vist jeg trekker ut kabelen til "tomgangsregulatoren" så går den helt normalt.... Noen som har peiling? Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Kan prøve å rense tomgangsregulatoren så du får jevn tomgang. Er tennplugger nye? kva med rotor, fordelerlokk tennpluggledninger er desse gamle/dårlege? Dette er ting som kan gje høg HC. Dårleg forbrenning gjer høg HC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcom2 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Ja ok, jeg har en ny tomgansregulator så jeg kan bytte den da Så får jeg prøve på nytt på eu Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OKSE Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Vil no tru at det er meir einn tomgangsregulatoren som gjer at du får høg HC, men har ein tilgang til 4-gassmåler er det no berre å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå