Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har greie på det? Har lovet å hjelpe min far, men har problem med å finne kopier av kart på nett. Er det bare å koble GPS-en til pc og laste over eller må man ha noen form for Garmin-program for dette?

Håper noen kan hjelpe så jeg kan hjelpe faderen :)

Skrevet
Noen som har greie på det? Har lovet å hjelpe min far, men har problem med å finne kopier av kart på nett. Er det bare å koble GPS-en til pc og laste over eller må man ha noen form for Garmin-program for dette?

Håper noen kan hjelpe så jeg kan hjelpe faderen :)

Må ha ett program som heter Garmin - Mapsource, dette nå du ha får å kunne overføre kartfiler...

Skrevet

Tenkte mer på en gratis oppgradering ala de som ligger ute til innebygd navigasjon på piratbukta etc? Burde da være enkelt å finne en kopi av nyere kart?

Skrevet

Ingen som har erfaringer med dette? Har prøvd å søke litt etter kart, men finner fint lite da jeg egentlig ikke vet hva jeg skal lete etter.

Skrevet

Bruk det programmet som noen nevnte tidligere i tråden til og overfør. Last ned det nyeste karte over det område du ønsker gratis fra diverse x/fildele plasser og legg det inn på vanlig måte som betalingskart :)

Lett gjort. Gjør det hele tiden jeg. Skal jeg navigere meg frem til en plass mer en 200 meter unna huset så må jeg ha gps. eier ikke rettningsans :P

Skrevet

Hmm... Synes søk på piratbukta etter "garmin nuvi" gir fint lite treff ser du... Er ganske blank så fort jeg beveger meg bort fra den. Kommer kun opp noen småfiler og noen kart over USA etter hva jeg kan se. Link til x på PM noen..? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...