kawaman Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Gleder meg nå til våren,så jeg kan få på sommer hjula. Gi den en grundig vask og polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 25, 2009 Share Skrevet Februar 25, 2009 Det gleder me oss til alle sammen, hehehe 20.mars(bursdagen min), då skifter eg til sommerdekk ! Uansett pokker ! 1m snø stopper ikkje meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Nå er det vår nok for meg og det var en fryd og få di på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Fint gleder meg som en unge til og få på D58 rondell hjula mine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Meget pent! Kjenner humøret stige når folk begynner å få på sommerlissene. Nå må jeg bare få tak i nye til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Erlend Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Disse er forøvrig til salgs8.5 x 18" og 9.5 x 18" med 235/40-18" og 245/40-18" sommerdekk.. Kom med bud Kjøpt nye i september,kjørt med ca 60 mil... Solgt disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Ja disse er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Denne tråden hadde jeg ikke fått med meg. Fin bil og tøffe felger som kledde bilen godt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Kan ikke få med seg alt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2009 Tok litt "overtid" på jobben i går med min egen bil Fikk byttet begge hjullagrene bak,pusset og smurt opp sleidene,pusset trommler og smurt opp handbrekk,så går det et år til neste gang Pusset lett over bremseskjolda og sprayet di svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Da var jalle lyktene foran og bak solgt. Orginale Hella er bestillt,samt M5 frontfanger og bakfanger,nye helsvarte lister til dører og skjerm. Håper at dette dukker opp til begynnelsen av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Nå begynner det å ligne Regner med det kommer bilder etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Da var jalle lyktene foran og bak solgt. Orginale Hella er bestillt,samt M5 frontfanger og bakfanger,nye helsvarte lister til dører og skjerm.Håper at dette dukker opp til begynnelsen av uka Dette blir bra ! Shadowline gjør seg =) Meget pen bil, godt du fikk av de svarte felgene, de så ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Da var jalle lyktene foran og bak solgt. Orginale Hella er bestillt,samt M5 frontfanger og bakfanger,nye helsvarte lister til dører og skjerm.Håper at dette dukker opp til begynnelsen av uka Dette blir bra ! Shadowline gjør seg =) Meget pen bil, godt du fikk av de svarte felgene, de så ikke ut. Di var fine og se på,men kledde ikke bilen,kanskje derfor jeg kjøpte meg nye 2 mnd etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato320 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Nå er det vår nok for meg og det var en fryd og få di på Hvor mye er den senket ? Om den er senket da:p så du hadde skrevet FØR senk på noe før i tråden her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå