børge Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 har et karroseri som der står en 318is motor i... karroserie e registert som 316 å har ikke skilter... motoren vet jeg ikke nøyaktig kilometer stand eller modell på men den fikk total overhalig for 2 år siden å har blitt kjørt ca 10000 etter dette... bilen har oxo m-tech 2 interiør me standar slittansje på førerstolen.. men ellers veldig heilt å fint... har oxo en m20b20 motor me ny bunnpanne å gir å eksos... 2,5 toms eksos heile veien.. (bråker noe veldi) vil gjerne selge hele karroserie me is motoren i så slipper jeg å skru mer enn jeg allerede har gjort.. 2 stk m-tech bakfanger å 1 sett side skjørter... bud?=) DETTE ER M-TECH 1
børge Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 simons lyd demper.. ellers tro æ det er hjemme sveist...
børge Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 kan selge hele bilen for 18 tusen me m-tech interiøre å m-tech stylinga .. men fronten å dørene må lakkes igjen..å lyktene å felgene er ikke på bilen lenger...
børge Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 vet ikke hva man kan få for sånn ein motor? e vel kansje non her inne som vet det?
børge Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 motor å gir å alt som trengs te å sette denne i en e30 byttes gjerne å greie felger te e30...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå