kawaman Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Alle kan jo ikke være negative her.. Jeg tror polert kant og svart senter blir rått!!
Wolfeh Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Jeg så en sølvgrå bil med samme farge som min med svarte eika felger. Jeg synes det så veldig bra ut da bilen hadde shadowline detaljer osv.
///Mysild Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 polert="kromkant" er den speilblank er detpolert, er den bare sølvgrå, er det ikke polert... Da er den polert som jeg tenkte Hvordan gjøre riper og hakk mindre synlige da? Bare pusse og polere? (beklager at jeg låner denne tråden, trådstarter... pusse og polere... men er vanskelig å få det bra....
Wolfeh Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 bump =O Noen tips til hvordan jeg skal slipe bort kantkjøring og hvilken farge jeg burde velge?
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 du kan sparkle og pusse kantene, bare vær forsiktig når nye dekk skal på grå
Wolfeh Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Da har jeg begynt med renoveringen. Har startet med å polere først, skal sandblåse senter snart. Har kjøpt 50kg aluminiums silikat. Antar at det bør holde Men, jeg kom til å tenke på de ringene inne hullene. Bør jeg ta ut disse når jeg skal lakkere? Eller skal jeg bare lakkere over dem? Da tenker jeg på ringene inne i skrue hullene seff.
///Mysild Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 ville skrudd av mest mulig... kjipt hvis det begynner å flasse!
patricko Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 bump =O Noen tips til hvordan jeg skal slipe bort kantkjøring og hvilken farge jeg burde velge? spenn opp i dreibenk å bruk en flapdisk på vinkelslipern. kjør med stor hastighet men for guds skyld vær forsiktig, den tar mer enn du tror
Wolfeh Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Hvis vi hadde hatt en dreibenk ja ;D Hmm, er det stress å få ut de ringene som sitter inne i skrue hullene?
Wolfeh Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 I dag tenkte jeg at jeg skulle prøve å pusse litt der felgen hadde blitt kantkjørt. Jeg pusset med ganske fint papir. Når jeg hadde pusset en stund virket det som om det ikke var mer aluminium men et annet stoff som var noe mattere. Jeg prøvde å polere det opp men fikk ingen effekt, det forble matt. Der jeg hadde pussa var det igjen små flekker som ble blanke men det rundt var da altså matt. Noen som vet hva dette kommer av? Og er den "blanke" kanten bare et lite lag med metall elns?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå