JonEldaR Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Vil forsterke diverse deler av drivverket, noen som vet hvor jeg skaffer sånnt? alle deler er egentli interresante, fra bakaksling til clutch
///MPower Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 skal du trimme noe voldsomt da eller? m5 sitt drivverk er ganske så holdbart. en litt bedre clutch er ikke å forakte da.
JonEldaR Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 vet ikke ennå hva det blir, men vil gjøre den klart til å tåle mye vertfall så får vi se hva som dukker opp
jon///M Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 kjøp lettere svinghjul, sterkere cluth, 40% sperre, og overhall girkasse og diff. så tåler det nokk hjuling skal du se. er dette jeg skal gjøre med min ivertfall. (satan denne dyslekti greiene altså!)
JonEldaR Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 kjøp lettere svinghjul, sterkere cluth, 40% sperre, og overhall girkasse og diff. så tåler det nokk hjuling skal du se. er dette jeg skal gjøre med min ivertfall.(satan denne dyslekti greiene altså!) men hvor skaffer jeg dette?
jon///M Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 koed har 3kg svinghjul, og ombygningskit til 40% spærre, clutch kan det hende di har. overhalingsgreiene kan du gjøre selv vis du er flink, ev levere på inn. ellers kan du høre med autotrim, vs motor, helge vik, emm sport om hva du kan bruke, di selger sikkert også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå