B_haugland Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Heisann Har en sort bmw e36 sedan 95 mod som jeg driver og skal skifte startmotor på, begynte såvidt ikveld og ta av innsuget osv. blir et forferdelig rot i motorrommet. men noen som har noen tips angående det lille prosjektet? og er det noen som har en bra og billig startmotor liggene? alle tips tas i mot med åpne armer
Richie85 Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Hadde det ikke vært lettere å fjernet girkassa og byttet startmotor den veien? Eller?
Superbeetle Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 hehe... Jeg ville brukt 3 lange forlengere, et ledd etc og en muttertrekker og løsnet de to boltene fra bak girkassen. Demontere innsug el girkasse, DET er tungvint det
Gjest Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 hehe...Jeg ville brukt 3 lange forlengere, et ledd etc og en muttertrekker og løsnet de to boltene fra bak girkassen. Demontere innsug el girkasse, DET er tungvint det Enig, du kommer nok til de to boltene fra undersiden. Fjerne innsug hørtes ut som en kjempejobb.
tomerikk Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Skal gå bra med det. P.s. haade sikkert vært mye lettere om bilen var hvit. lol
B_haugland Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 takk for tips gikk innsugsveien og var endel jobb men har fått alt ihop. Eneste som kunne ver problemet med å løse den med forlengere underfra er vell å komme til ledningene på startmotoren?. Såg ganske håpløst ut uten og demontere innsuget. Eneste problemet nå er at jeg sliter med at motoren trekke falskluft, tror jeg da vertfall. kommer noen "poffe" lyder fra innsuget så for vell demontere og dobbletsjekke alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå