Gå til innhold

matsby sin bmw e36 cupe * nye bilder side *5

matsby
 Share

hvilken felger skal eg velge meg?  

8 stemmer

1. 1. hvilken felger skal eg velge meg?

• GS chromline
      1
    • GS sliverline
      5
    • eller kom med forslag?
      2

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den vil ligge 60mm lavere i fronten og 30mm lavere på hekken. Personlig ville jeg ha valgt 40mm senk bak fordi jeg synes det blir litt vel mye kileform ellers. Men bilen ser jo rimelig strøken ut og de gode rådene har du jo fått allerede. Eneste jeg vil tilføye, er å montere kjørecomputer. Grattis med ny bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt positive ting om fangere og skjørt fra ST-import...

De har også en salgstråd her på forumet ;)

5690 kostet det.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93173

Edit: Vet i hvertfall at Marararius her inne har frontfanger fra ST og har forstått det sånn at han var veldig fornøyd med kvalitet og passform. Originale bremsekanaler og grøftlys passer perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som den akkurat kom ut fra samlebåndet fra BMW jo :) blir nok pen denne med planene dine.

jeg hadde M3 stoler i Min gamle 328, dette var ikke skinn, men har sitti i begge deler og jeg ville heller valgt alcantara siden de ikke er så glatte, pluss at de heler ikke er dritt varme om sommern og dritt kalde om vintern. men skinn er jo penest da. uansett så er det som en drømm og sitte i :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60/40 er også fint, men bør du ikke ha for breie dekk bak og ha felger med riktig innpress...eller blir det fort subbing (PS! monter sportsdempere med en gang når du senker så mye).

Har ikke prøvd M-pakken fra ST import men kjøp et sett i plast, ikke i glassfiber. M-speil er vel ikke i pakka, men det er jo en sikker vinner. "M3-baklykter" og sota blinkere foran og på siden er jo pent.

Lykke til med bilen 8) savner min gamle is-bil av og til, skal ikke se bort fra at jeg kjøper E36 igjenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...