Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en dynamo av Azeton for over tre uker siden, den ble innlevert på posten i oslo 7.oktober og der har den værtr siden det. jeg ringte første gang til posten, og da påstod de at den ikke hadde leveringsadresse påskreve så gidde de den, men ingenting skjedde etter det. Azeton har vært og levert inn et skjem og fremdeles er pakken i oslo. hva skal til for at de for sendt den pakken ? det har jo fa.. meg gått snart en mnd uten at det skjer noe...

Kjedelig for meg som har betalt for dynamoen og enno ikke fått den, får ikke kjørt med bilen heller...

Noe som har noen triks??

MVH

Kenneth s

Skrevet

jeg sendte en topp til nordnorg en gang, det tok 2mnd. da unnskyldte de seg og sa att de hadde "rota" den boert, den skulle også innom kristiansand en tur først også.

ergo, drammen-oslo-kristiansand-oslo-mosjøen. så HEIA posten :lol:

Skrevet

Har ringt og maset på de, men de er jo alltid en ny en jeg snakker med... og hver gang for jeg beskjed om at det er avsender som må ringe og snakke med de... Klikker snart for meg... faen meg HELT utrolig, hadde det vært midt i juletider skulle jeg ha skjønt de, men en liten pakke som veier knapt 3kg??

Skrevet

Pakken veier vel 7.6kg :wink:

Men, de kommer ikke med noen gode svar til meg heller.. Bare smisking!

Noen som har noen gode ideer på framgansmåte? Med tanke på erstatning?

Trådstarter har bedt om penger tilbake innen torsdag om ingenting skjer..

Skrevet

Jeg var på posten og laget et forsvunnet-skjema. Som burde ha gjort susen. Ble gjort for en god stund siden også! Det skannet jeg og sendte til selger slik at det ikke var noe tvil. At posten ikke gjør noe etter det er litt trist syns jeg! Jeg har ikke "bare" ringt, det fungerer som regel dårlig har jeg fått erfare før..

Skrevet

Hehe... ok, men du har ikke fått noe ide om hvor pakken er heller??

Skrevet

hmm..har de sagt hvor pakken er?eller har de innrømmet at de har mista pakken?

har du sporingsnr?kan alltids ta en tur til gamle sjefen og få han til å finne pakken.hmm.,..

Skrevet

Høres merkelig ut.. Har ihvertfall aldri opplevd no lignende selv..

Men burde jo egentlig skje no vis du tar kontakt med di, eller så er dem ganske useriøse av seg..

Skrevet

Hehe... ok, men du har ikke fått noe ide om hvor pakken er heller??

Gå til næremeste postkontor og hent skade/taps skjema. Har fylt ut slikt selv og fått penger refundert.

Skrevet

Har ringt selv et par ganger, å det er posten i kristiansand som er ansvaret for etterforskningen av pakken.

Fylte ut et slikt tapsskjema. Problemet er at jeg ikke har noe kvittering på den delen jeg sendte!

Skrevet
hmm..har de sagt hvor pakken er?eller har de innrømmet at de har mista pakken?

har du sporingsnr?kan alltids ta en tur til gamle sjefen og få han til å finne pakken.hmm.,..

Sporingsnr er :sm098892313no

Når jeg spør hvor pakken er sier de at den er i oslo... men at "AZTEON" må kontakte de for og vite mer, for han er fremmdeles "eier" av pakken... men han får jo ikke noe mer info uansett... ja dette er useriøs av posten spør du meg...

Skrevet

Spurte posten om hvorfor ikke mottaker kunne få noen svar også, det hadde noe med erstatning. Så de forholdt seg kun til avsender. Men når jeg får vite like mye som mottaker er det helt teit.

Damen i telefonen kunne fortelle meg så mye som at, hun ikke kunne gjøre noe for å få fortgang eller erstatte delen. Avdeling kristiansand som tok seg av dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...