matsn Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 SKAMBUD ER IKKE VITS I. **Originale bak lykter med gul blink men det gule er sotet 700kr+frakt(Bildet)** **Front lykter med gul blink original med pærer kr 500/+frakt**
Odd-M Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Noen som vet hvem trådstarter er? Kan du i såfall be han kontakte meg? Jeg har betalt forskudd for den støtfangeren men har ikke fått den tilsendt. Tlfnr til vedkommede er "ute av bruk" og jeg får ikke tak i han på mail. Jeg vet desverre ikke fullt navn eller adresse...
Ron Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Du har jo kontonr, banken hjelper deg med resten av info.
Odd-M Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Hans bank kan kun gi ut navn ved samtykke fra kontoeier sier min egen bank.
matsn Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 må bare beklage ingen svar. ble haste innlagt og operert i magen så det burde være grunn god nok. jeg må bare beklage men er tilbake fra sykehuset nå. riktig nok sengeliggende men er på nett ivertfall:D fangeren er solgt til odd-m men resten er fortsatt for salg. Mvh Mats
matsn Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 ingen som trenger deler eller felger?
matsn Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 ingen som skal ha noe deler til e 39 touring altså? helt tørke for e39 her inne?
matsn Skrevet Desember 16, 2008 Forfatter Skrevet Desember 16, 2008 opp enda engang. helt totalt tørke med e39 her visst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå