Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nei syns folk har litt for lite forståelse her inne og er veldig flinke til å rakke ned på andre. men det får være deres valg. Men jeg må beklage ang delene jeg har desverre bare det som står i første post. jeg har i tillegg en M5 støtfanger til e39 touring bak. det er nok det eneste.

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nei syns folk har litt for lite forståelse her inne og er veldig flinke til å rakke ned på andre. men det får være deres valg. Men jeg må beklage ang delene jeg har desverre bare det som står i første post. jeg har i tillegg en M5 støtfanger til e39 touring bak. det er nok det eneste.

ja, mye fjortisser her desverre.. alle er veldig kule og storkjefta når de sitter bak et tastatur vett...

Skrevet

nei det er jeg ikke sikker på men kan sikekrt finne ut av det på posten i morgen. men sendte front fangeren min og det kom på ca 300 tror jeg hvis jeg ikke husker feil men kan finne ut eksakt beløp i morgen.

Skrevet
Bilder av anleggsbiten?er det til standard 1 Din?Eller 2 Din?

MVH Joenasty

Du spør godt hehe. den er til å sette i egen cd spiller så den dekker vel bare øverste delen over klima delen. så den er vel til den som heter 1 din. om du sender ett nr på pm så kan jeg sende mms av den men da må jeg pakke den ut.

Skrevet

Hehe,vet ikke hva det kalles...

'

Men vet du om det er den som etterlater den klaffen over cd\kassettdelen?

For jeg har en sånnnå og vil gjerne ha den som fjerner alt der og bare etterlater rom til en radioenhet.

Kan sende nr på PM

Skrevet
Hehe,vet ikke hva det kalles...

'

Men vet du om det er den som etterlater den klaffen over cd\kassettdelen?

For jeg har en sånnnå og vil gjerne ha den som fjerner alt der og bare etterlater rom til en radioenhet.

Kan sende nr på PM

Det vet jeg ikke helt sikkert altså jeg skal se om jeg klarer finne noen bilder utav den men kan se ut som om den klaffen må vekk og denne erstatter den og er i tillegg en sånn hylle under.

Skrevet

Knall om du finner ut av hvordan den vil se ut ferdig montert i bil da jeg er inntresserti en som fjerner den klaffen for godt!

På bildet du sendte så så det ut som om det var ett rom under der hvor spilleren er.Stemmer det?

MVH JoeNasty

Skrevet

ja det er ett lite rom under der ja. Jeg snakket med en jeg kjenner på jæger der jeg kjøpte den og den skulle visst dekke over den klaffen så klaffen måtte vekk. klarte ikke finne skikkelig bilde av den men fortsetter å leite. evt noen på forumet her har ett bilde de kan legge inn i tråden?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...