Gå til innhold

Original eller uoriginal karosseridel?

bjornivar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei var ute for et lite uhell med bilen min og, må kjøpe nytt panser og framskjerm.

Ser Koed har de delene i både original og uoriginal stand.

Hva er forskjellen og ulempene med å kjøpe uoriginalt karosserideler ?

Tenkte jeg kanskje kunne spart litt penger, når bilen min er så gammel som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkt det samme, kjøpte en uorginal framskjerm til e30, justerte masse fytta på klips osv, blei aldri helt bra følte jeg, men etter at jeg fikk lakkert bilen la jeg ikke merke til det, jeg vil gjerne anbefale uorginal, men da må du regne med og justere endel..

Det må du vel kansje uansett? når det gjelder karossori deler? jeg bytta forresten min pga. rust

Edit: Kansje du er heldig og finner noen hele og pene karrosori deler på huggern? :) enda billigere, i tilegg til at du mest sansynelig får orginal skjerm ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Højre, Med blinkhul, <-9/1996 -Original NOK 1.695,00

Højre, Med blinkhul, <-9/1996 -Uoriginal NOK 353,75

Det med rust kan jeg godt tro. Mistenker sterkt at den ene skjermen på bilen min er uoriginal, da denne er dårlig lakkert og eneste med rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp orginale deler, passformen er elendig på uorginale. Om det er Koed eller hvem som helst som leverer de. Debatten om om hvorfor en uorginal ruster mer enn en orginal (som man observerer i de fleste tilfeller) , tror jeg ingen kan ta. For, hvem vet egentlig.. Men at rust / passform er ett problem på uorginalt, det er noe de fleste med uorginale deler har opplevd og kan skrive under på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...