Anderslien Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Jeg har igjen et xenon ombyggingskit, så dette selges utrolig billig. Helt nytt i eske med alt du trenger for å bygge om til xenon. Tennere og alt er med. Passer til alle biler med H7 pære. Dette lyser helt hvitt og fint. Veldig enkelt å koble opp. Selges for 700kr. Sendes med en gang! Mail eller pm ved interesse. anders_lien@hotmail.com
Anderslien Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 35 watt? Ja, men det holder i massevis. Mye bedre lys i disse enn det er i vanlige pærer som er 55W.
haraldgp Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 kan si at jeg har samme kitt, upåklagelig kvallitet. syntes lysa var for sterk til å ha i nærlys, så satta de i fjærnlysa
Anderslien Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 hva passer e36? Usikker på om det er H1 eller H7 i den. Dette kan du jo sjekke på GS Bildeler eller realoem.com
Hyggmaister Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Har allerede spurt deg i en annen post om du får tak i sånne høyderegulatore/evt om dette følger med.. Lite lyst på ublide møter med onkelkonkel
Anderslien Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Har allerede spurt deg i en annen post om du får tak i sånne høyderegulatore/evt om dette følger med..Lite lyst på ublide møter med onkelkonkel Slike følere som sitter på biler med xenon originalt? Nei, skaffer ikke dette, og dette er nok verre å ettermontere tror jeg. Da må du jo koble dette opp mot lykter med automatisk høydejustering. Så da tror jeg du må kjøpe alt originalt for å få dette til.
Anderslien Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Ingen som vil ha et billig xenon sett? Er jeg altså nødt til å legge det ut på finn for å få solgt det?
Bimmerchris Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Ser sånn ut. Hadde det vært til H1 så hadde jeg tatt det
Anderslien Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Solgt? Har det fortsatt. PM sendt til deg
Oil drop man Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 700,- er det inkl.eller eks.frakt,ev.hvor mye i frakt....?
Anderslien Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 700,- er det inkl.eller eks.frakt,ev.hvor mye i frakt....? Det er uten frakt, men frakt blir ikke mye. Maks 100kr ved forskudd tenker jeg.
tuder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Hva slags merke er det? er det noe forskjell mellom de forskjellige merkene? Er dette omtrent lik farge som orginale nærlyset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå