maasoey Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Kilometerstand: 217, men blir brukt mye så blir sikkert 220 før jul! Jeg skal være dønn ærlig, og samtidig er jeg en pessimist, så blir vel litt lesing på dere Bilen er en 88-modell med 87 modell karosseri-look. såkalt prefacelift. Den har vært en 325iX tidligere, så girkassen er fremdeles fra 4wd. Ble eu-godkjent og har fått endret i vognkort, men jeg kan vel neppe kreve samme prisklasse som en orignal 325i, selv om det står i vognkort. Clutchen ble kjøpt inn ny i oktober, ble montert på verksted. Nye baklykter ble også montert, men orignale følger med. Så til det negative: *Bulk i panser, er egentlig veldig liten, men den blir med i oppsummeringen likevell. *Stripe på bakskjerm *Motoren tikker som en standard 220km-e30 *Girkassa er litt rar avogtil, tror det er overføringene, for det kommer å går litt. *Kast i hardy-koplingen, så den mellomakslingen vibrerer om du akkselerer hardt! *Frontleppe manger, den lille svarte nederste (synes ikke på bildene siden dette skjedde i helga. Positive: STRØKNE seter, eller hele interiøret er strøken! Lettstartet, har enda ikke sviktet meg til nå! Nye piggfrie vinderdekk på origniale 14 toms aluminiumsfelger. 3 sett felger totalt følger me, begge sommer-felgsettene manger dekk, menmen. 16 toms TSW hvite. og 15 toms Momo (På bildene) Blir sikkert å komme på mer! BILDER: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 oi ja.. Bilen har ikke rust! Er bittelitt i takluka, men den går fort å bytte om man er kresen. Grunnen for at jeg selger, er at jeg ikke har bruk for bil lenger, siden jeg har reisejobb. Nå er det min mor som bruker bilen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Shark- Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 send meg pm med pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Start-pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 ?* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Hiv inn bud! Tenkte meg over 16-17 i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Ingen som er interrsert i et prosjekt? Bilen er kjørbar altså, min mor bruker den daglig når jeg er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 byr deg 15 000,- kan hente bilen om 14 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Passer fint. Kommer hjem den 21. November. Men da blir den hentet som den står. Får med en del deler jeg har liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 sandnessjøen er vel ikke så langt fra brønnøysund er det=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Nei, det er ikke det. Er mulig jeg skal dit neste friperiode, siden jeg er derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 oki.. ja vi flyr der fra no så er inne en eller annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 Send meg telefonnummer på pm da, så vi kan avtale møte og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 selge bare lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg