M3 Yngve Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 Har du fremre eksos? frontrør med katalysatorer? Ja, men måtte kappe det i går. Kan komme å hente det. Blir kastet.
M3 Yngve Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 Ok, hvor mye er det kappa? Kappa det der det begynner å gå under bilen. Muttrene på første flens var ikke så villige. Er dårlig hele annlegget.
M3 Yngve Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Trenger grenrør til M50/S50. Om noen har kan vi bytte noen deler.
M3 Yngve Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 Da har jeg tatt bilder og litt priser på ting. Front stoler: 500,-kr pr stk Alle 4 dørene komp+ bakluka, som er to delt: 2000,-kr for alt. Komplett front, med panser, alle lykter, fanger, begge skjermene, innerskjermer++: 3000,-kr Bak fanger komplett: 1000,-kr. Henger feste 700,-kr. 5 fine 15" felger med "nye" dekk: 1500,-kr. Rollo: 500,-kr. Holder til høytalere oppe ved døra: 300,-kr Høytalere med lys og alt oppe i taket bak: 500,-kr Gi bud på resten.
Rogeren Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 400 for taktrekk bakre del, og diskantene bak og i dørene...?
M3 Yngve Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 400 for taktrekk bakre del, og diskantene bak og i dørene...? Har ikke diskanter i dørene, bare deksler. Da blir det de små diskant holderne og den taktrekk delen med lys og høytalerene. Blir 500,-kr + ev frakt.
HOLTAN Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 trenger vel igrunn kanskje bryter og ledninger også forresten.. tror ikke det er lagt opp til tåkelys på bilen.. Pris??
M3 Yngve Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 trenger vel igrunn kanskje bryter og ledninger også forresten.. tror ikke det er lagt opp til tåkelys på bilen.. Pris?? Hva ønsker du pris på??
HOLTAN Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 tåkelysa med ledninger og bryter. og frontblinkersa..
burny_ Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Handler den ene Releboksen som er under baksetet, på venstre side.. Den lengst mot baken av bilen (ta bilde, så skal jeg krysse av hvem jeg mener), + sikringsholderen til de grønne sikringene som ligger rett ved siden av den.. Er dette i orden (ruter går opp og ned samt takluke, og vindusvisker funker) så handler jeg det av deg, og overfører penger i morra..
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 tåkelysa med ledninger og bryter. og frontblinkersa.. 700 kr siden du kan hente.
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Handler den ene Releboksen som er under baksetet, på venstre side.. Den lengst mot baken av bilen (ta bilde, så skal jeg krysse av hvem jeg mener), + sikringsholderen til de grønne sikringene som ligger rett ved siden av den.. Er dette i orden (ruter går opp og ned samt takluke, og vindusvisker funker) så handler jeg det av deg, og overfører penger i morra.. Skal ta bilder når jeg skal ut til bilen igjen. Alle vinduene, bak luka med vundu. Men tak lukene bare klikka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå