M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Var å fikk av mye deler i går. Så nå er det ikke så mye igjen. Dasjen sitter godt, noen som har noen tips på skulte skruer eller div? Mye til salgs her nå. Bak luka er to delt, alt virket. Skal ta ut hele AC om noen trenger.
M3 Yngve Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 Har du digital klokke? Ja, tror det var det som sto på siden der. Er vel mere enn bare klokke vel? Kan ta bilder om jeg husker til mandagen.
Rogeren Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 400 for taktrekk bakre del, og diskantene bak og i dørene...? Har ikke diskanter i dørene, bare deksler. Da blir det de små diskant holderne og den taktrekk delen med lys og høytalerene. Blir 500,-kr + ev frakt. Er det kroker i taket for å hekte i lastenett?
Rogeren Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 Har du digital klokke? Ja, tror det var det som sto på siden der. Er vel mere enn bare klokke vel? Kan ta bilder om jeg husker til mandagen. Jeg kan kjøpe stikket bakpå klokken om du selger det løst... Evt ledningsnettet om du skiller det ut, og hvis det bare er klokke/utetemp... Ledningsnettet til klokke utetemp altså...
tofter Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Har du digital klokke? Ja, tror det var det som sto på siden der. Er vel mere enn bare klokke vel? Kan ta bilder om jeg husker til mandagen. Ja det skal være klokke og måler for utetemp. Vet du om den passer til min 520 som har analog klokke? Iallefall interessert i pris på den og frontblinkerne, hvis de ikke er solgt
AlXz Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Handler den ene Releboksen som er under baksetet, på venstre side.. Den lengst mot baken av bilen (ta bilde, så skal jeg krysse av hvem jeg mener), + sikringsholderen til de grønne sikringene som ligger rett ved siden av den.. Er dette i orden (ruter går opp og ned samt takluke, og vindusvisker funker) så handler jeg det av deg, og overfører penger i morra.. Skal ta bilder når jeg skal ut til bilen igjen. Alle vinduene, bak luka med vundu. Men tak lukene bare klikka. Pleier visst ruste i mekanismen. Var sånn her også. Kasta hele dritten ... Dasjen sitter godt, noen som har noen tips på skulte skruer eller div? Dra ut de "rillene" oppå dash bord, sitter skruer under der, eller under høytalerne.., husker ikke helt..
Rogeren Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Har du digital klokke? Ja, tror det var det som sto på siden der. Er vel mere enn bare klokke vel? Kan ta bilder om jeg husker til mandagen. Ja det skal være klokke og måler for utetemp. Vet du om den passer til min 520 som har analog klokke? Iallefall interessert i pris på den og frontblinkerne, hvis de ikke er solgt For å vite om det passer, må du ut med klokken og telle hvor mange ledninger som går inn i stikket bakpå der. Er det 3, må du ha et ledningsnett for ettermontering av utetemp, som selvfølgelig er gått ut... Jeg må lage mitt eget nett til dette... Og der er det jeg trenger stikket bak utetempinstrument, da JEG bare har 3 ledninger. Tror det er det som er vanlig på e34 facelift. Er det 8 ledninger eller flere, er det bare å plugge i så skal den virke, hvis ledningene fra under dashbordet og fram til føleren er der, og føleren må plugges i... Og gongen under dashbordet...
M3 Yngve Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Har klokke å blink lys. Har tatt ut hele dasjen og det meste nå. Kan godt kappe i el annlegget. Men hvor sitter de følerene? Gi bud på klokke å blink.
Rogeren Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 utetempføleren sitter venstre foran, ledningen kommer ut med ledningen til fløyten, med gult stikk. Det stikket jeg trenger er det som går inn på klokken på baksiden der. Mulig jeg får det lokalt.. Gongen sitter i platen over pedalene, med et eller to stikk i, avhengig (tror jeg) av utstyr.
M-Tim Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Jeg tar elvinduene bak med brytere om du kan gi meg en fin pris.
Rogeren Skrevet November 18, 2008 Skrevet November 18, 2008 Det er den runde boksen som sier "gong" når utetempen går ned til 3 grader... nr 23 her... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=62&fg=05
M3 Yngve Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Jeg tar elvinduene bak med brytere om du kan gi meg en fin pris. Da kan du få med hele dørene, så har du alt. Kan du komme å hente? Gi meg et greit bud, så blir de dine.
M3 Yngve Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Det er den runde boksen som sier "gong" når utetempen går ned til 3 grader...nr 23 her... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=62&fg=05 Ja, den sitter på dekselet den. Skal se hva jeg finner å får av i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå