S.Hafsmo Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hehe, må nok space ut litt her og.. Subber litt borti justeringsmutteren Hardheten på bakdemper justeres vel akkurat som foran, ved at man tar den medfølgende umbrakonøkken og stikker ned i senter på demper i toppen så du kan altså justere det fra hatthylla? mine FK coilovers kan ikke justeres etter montering. disse må komprimeres helt, så kan man vri på demperen i komprimert stilling for å justere. dette er dog bare bak. fremme kan du justere oppi toppen med umbrakonøkkelen. Forsto det slik at KW sitt sett og måtte demonteres for å kunne justere bake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Jepp, sjekka i dag og bakdemperne justeres på akkurat samme måten som foran Hørtes veldig tungvindt ut på fk sine da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 13, 2010 Share Skrevet April 13, 2010 er noe tungvindt ja. kan forsåvidt forstå det på FK, om det er billigere å gjøre det slik, men at Kw har samme patent virker jo litt merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Ja gjør jo det.. Nå har jeg tatt ut de bevegelige vinduene, samt bakruta og levert dem til sebra bilglass for toning.. Jeg skal innom der og få tatt sidevinduene bak og bare jeg får bilen på veien Gleder meg syyykt til å se hvordan den blir med tona vinduer og hella sorte de-lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Det blir nok bra det! sparer du mye på å ta ut glassene selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Kan si deg med en gang at med den senken du har, i kombinasjon med sota ruter og DE-lykter blir det dritrått! E34 touring blir e sykt bøøøs bil med litt modds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Hafsmo: Jeg får det gratis da eieren av sebra er en kompis av meg Lapin Kulta: Ja jeg har stor tro på at bilen blir rimelig bøs når jeg blir ferdig med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Hehe, ja det var jo en fin pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Hehe, ja det er akkurat passe pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Montert sorte hella de lykter. Har fått på solfilm på de bevegelige vinduene, mangler bare de bakerste nå. Nye baklykter Hjemmelagd m5 plate Trekt i carbonduk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Flott bil! må få handlet meg sorte DE lykter snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Takk for det Ja tror nok bilen din blir dødelig med sorte de hafsmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Hehe, dårlig med tilbakemeldinger her så legger ut et par bilder til så kan tråden heller dø ut etter det I dag har jeg vært på sebra bilglass og fått på resten av solfilmen.. Ble bra syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Damn, fet bil.. Men jeg ville defintivt gått for helrødebaklamper!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Bøøøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå