aottesen Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Fy fa*n! Jeg tror jeg hadde leid inn hele MC miljøet i Norge, bare for å sikre at oppgjøret hadde blitt rett. Her sitter jeg og leser om en E34 som bare blir penere og penere og penere, og så plutselig står den på dynga! Jeg må virkelig kondulere! Et trist syn å se en så flott bil bli til spiker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 uff, kikket gjennom tråden din nå.. blei egentlig bare deppa av det her er ikke stort å si annet enn utrolig trist. du har nok mange i ryggen hvis det dukker opp en bil på forumet med delene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Utrolig leit med din råfine e34! Beklager jeg går litt off-topic her, men jeg er på jakt etter en selv, og er det sånn at hvis man skal skifte coilovers, så må man sveise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Hei du Ja man må kappe fjærbeinet og sveise coiloversen på den.. det følger med hylse.. Noen firmaer gjør det sånn at dem tar imot dine gamle fjærbein og at du får ferdig ombygde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Offf. da blir det senkefjærer på meg, når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå