Gå til innhold

Ingebrigtsen`s e34 530 V8 touring,Stjålet!, nå funnet igjen!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grattis med fet balje! 8)

enig med mr C over her ang m5 skjørter. skal ikke kline til med m5 fanger bak også da! :D utrolig hvor mye den flippen nederst på fangern gjør med helheten på rævva..

kan jeg spørre hvor dere leier det verkstedet? er det oppe på det verkstedområdet på skedsmokorset der? ligna litt utifra bildene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det steffan :D Jeg har bl.annet den e34`n du hadde som litt motivasjon når jeg driver å setter den i stand :D

Hyggelig å høre :D . Står stort sett det meste som ble gjort med den i bimmerstråden.

Her er forøvrig en svenske som selger hvite glass 8) .

Jo takk jeg har lest litt i den tråde der :D

Det er fra v parts jeg har bestillt blink da, det het radicast før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med fet balje! 8)

enig med mr C over her ang m5 skjørter. skal ikke kline til med m5 fanger bak også da! :D utrolig hvor mye den flippen nederst på fangern gjør med helheten på rævva..

kan jeg spørre hvor dere leier det verkstedet? er det oppe på det verkstedområdet på skedsmokorset der? ligna litt utifra bildene.. :)

Takk for det Jonner`n :D Tja skal ikke se bort ifra at det kan bli m fager og etterhvert, men det blir isåfall mer langsiktig :) Nå blir førstepri å få den eu-godkjent og at den skal se tålig bra ut, deretter blir det bare masse kosejobb på den :)

Nei det ligger ikke på skedsmokorset, men i kløftaparken, på Arteid gård :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jg byttet rørene til bensintanken, dem som går opp til ekspansasjonstanken, dem var skikkelig morkene så det var virkelig på tide.. Det ene røret hadde begyntå lekke og :)

zm555w7xx4jf9ph4ie73.jpg

i1lqw9u96vbmrey9uvdo.jpg

u97kdp5bpqdm9o5v1575.jpg

63n0x87cc9yj25g4c5mp.jpg

5t01kidfpb9dxa57gwar.jpg

Det eneste som var jævla dritt er at jeg klarte å knekke nipplen som den ene slangen skal inn på, den slangen på bildet over.. Så problemet da er at jeg fikk ikke nok igjen av nippelen til å feste slangen så jeg måtte bare plugge den.. Vet ikke hvordan det går om ekspansasjonstanken klarer seg med bare et rør opp eller om det blir til at jeg må bytte tanken og.. vi får se.. Hvis det er noen som vet om det går så rop ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, sykt med 20" på E34 :) . Blir alt for stort ja, men hvordan så det ut med 255 & 295 dekk på den. Stakk det veldig langt ut fra hjulbuene?

Syns helt klart at du skal opp til 18" etterhvert, passe str. til E34. Men Rondell'ene er et fint alt. foreløpig, så behold de og bruk pengene til å skaffe M5 fangere og skjørt 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" ble svært å wow ja :-).

Har 18" 265 35 bak og 235 40 18" foran på min E34. Etter senk (45 10 mm + litt på nivåreguleringen bak) har subbet bak såvidt etter banekjøring på innersiden. Blir spacere,ned på dim eller andre felger for min del.

Artig følge prosjektet ditt Ingebrigtsen og misunner deg garasjen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, sykt med 20" på E34 :) . Blir alt for stort ja, men hvordan så det ut med 255 & 295 dekk på den. Stakk det veldig langt ut fra hjulbuene?

Syns helt klart at du skal opp til 18" etterhvert, passe str. til E34. Men Rondell'ene er et fint alt. foreløpig, så behold de og bruk pengene til å skaffe M5 fangere og skjørt 8) .

Hehe det værste av alt er at det stakk ikke utafor hverken foran eller bak, men den subba i innerskjermen bak så hadde ikke gått ann å kjøre med :D

Hmm ja blir vel å beholde rondellfelgene foreløpig så får jeg heller prioritere sideskjørt og bakfanger :) Hehe spørs om jeg klarer å få noe penger for den lyseblå bmw`n uten felgene da :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20" ble svært å wow ja :-).

Har 18" 265 35 bak og 235 40 18" foran på min E34. Etter senk (45 10 mm + litt på nivåreguleringen bak) har subbet bak såvidt etter banekjøring på innersiden. Blir spacere,ned på dim eller andre felger for min del.

Artig følge prosjektet ditt Ingebrigtsen og misunner deg garasjen :-).

Nei subbing det er ikke morro så jeg skjønner godt du vil gjøre noe med det :)

Fin bil du har Glenno, ser veldig velholdt og hel ut :)

Ja verkstedplassen er helt suuuper den, går og koser meg der nesten hver eneste dag jeg :D Litt mye biler og rot inne der nå, men skal få ryddet opp og få ut noen biler snart så da blir det bra igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så brutalt ut med 20" :shock: syntes det er veldig pent med rondell felgene du har. kler bilen veldig godt. må være utrolig digg og ha et skikkelig sted og skru! jeg må stå ute og drive med bilene mine. lite trivelig nå om dagen :( skal følge med videre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil du har Glenno, ser veldig velholdt og hel ut :)

Jo takk for det :-), holder på med den innemellom men trist skru ute om dagen.

må være utrolig digg og ha et skikkelig sted og skru! jeg må stå ute og drive med bilene mine. lite trivelig nå om dagen :( skal følge med videre her :)

Dido, send meg pm om du finner et mekkested så kunne jeg kansje vært med på den ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...