Jonner'n Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 oida.. er dette man kaller overkill hjul?? hehe enig at det mest idelle utseendemessig, er 18" på e34. har selv "kun" 17" hjul selv, og det er egentlig i minste laget. iallefall for meg som ungvalp, i forhold til han gamlissen rett over her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 oida.. er dette man kaller overkill hjul?? hehe enig at det mest idelle utseendemessig, er 18" på e34. har selv "kun" 17" hjul selv, og det er egentlig i minste laget. iallefall for meg som ungvalp, i forhold til han gamlissen rett over her... He he , ja du syntes jeg burde bytta med deg kansje Jonner`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Hehe ja jeg har stått mange kummelige plasser og skrudd bil selv og.. Ute på grus, i regnvær og skikkelig snøvær, i et forferdelig garasjehus hos muttærn, på parkeringsplassen på solheim osv.. Så jeg har også i alle år drømt om å få en sånn fin verkstedplass værste av alt er at vi betaler jo bare smuler for plassen og da:) Men nå har vi planer om å kjøpe oss en løftebukk til så hvis noen vet om en 4 søyler til en hyggelig pris og i nærheten så skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Tror nok det blir å beholde rondell hjulene ja for jeg syntes dem kler bilen ganske godt med det svarte senteret sammen med shadowline listene ogat bilen er såpass mørk og Men så blir spørsmålet ang senk da om jeg skal senke bilen etter de hjula eller om jeg må la det være litt plass igjen til litt større hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Men så blir spørsmålet ang senk da om jeg skal senke bilen etter de hjula eller om jeg må la det være litt plass igjen til litt større hjul.. Har du nivåreg.? Uansett er det ikke noe problem å senke hvis man kjøper skikkelige sett ift. forskjellig hjuldim. Selv hadde jeg H&R 45/10mm fjærer på min E34, den hadde nivåreg. Med det oppsettet fungerte helt topp med både 15 og 18" felger og dekkdim fra 195- 265 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hehe noen har hatt det morsomt Er det bare meg eller er det skrevet med blå tusj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 håper da inderlig ikke det. er nok bare finger i støv, men er alikevel ikke pent gjort mtp lakken på bilen kjipt å kjøre rundt med en svær p*kk på bagasjelokket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Men så blir spørsmålet ang senk da om jeg skal senke bilen etter de hjula eller om jeg må la det være litt plass igjen til litt større hjul.. Har du nivåreg.? Uansett er det ikke noe problem å senke hvis man kjøper skikkelige sett ift. forskjellig hjuldim. Selv hadde jeg H&R 45/10mm fjærer på min E34, den hadde nivåreg. Med det oppsettet fungerte helt topp med både 15 og 18" felger og dekkdim fra 195- 265 . utv diameter er vel den samme om du enten ruller rundt på 15" eller 18"? er vel derfor profilen endres....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Men så blir spørsmålet ang senk da om jeg skal senke bilen etter de hjula eller om jeg må la det være litt plass igjen til litt større hjul.. Har du nivåreg.? Uansett er det ikke noe problem å senke hvis man kjøper skikkelige sett ift. forskjellig hjuldim. Selv hadde jeg H&R 45/10mm fjærer på min E34, den hadde nivåreg. Med det oppsettet fungerte helt topp med både 15 og 18" felger og dekkdim fra 195- 265 . Hadde nivåreg, men jeg plugga den for den ene demperen var gåen så jeg tok en midlertidig rimelig løsning.. Jeg hadde liggende nye dempere og fjærer uten nivå.. Men jeg får se ved senere anledning om jeg kommer over noen brukte til en grei pris så kanskje jeg monterer det igjen oki, får sjekke opp litt ang h&r da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Hehe noen har hatt det morsomt Er det bare meg eller er det skrevet med blå tusj? Hehe det er faktisk skrevet med blå sprittusj ja I dag når jeg kom på verkstedet var bokstavene malt med knall rød maling Men gutter, se litt nøyere igjennom tråden så finner dere ut hvorfor jeg ler av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Men så blir spørsmålet ang senk da om jeg skal senke bilen etter de hjula eller om jeg må la det være litt plass igjen til litt større hjul.. Har du nivåreg.? Uansett er det ikke noe problem å senke hvis man kjøper skikkelige sett ift. forskjellig hjuldim. Selv hadde jeg H&R 45/10mm fjærer på min E34, den hadde nivåreg. Med det oppsettet fungerte helt topp med både 15 og 18" felger og dekkdim fra 195- 265 . utv diameter er vel den samme om du enten ruller rundt på 15" eller 18"? er vel derfor profilen endres....? Ja hvis du passer på å gå ned på profilen så stemmer jo det, men nå har jeg 35 profil på rondellfelgene og jeg har egentlig ikke yst på noe lavere profil enn det Eneste hvis jeg går opp litt på bredden kan jeg jo det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet November 11, 2008 Share Skrevet November 11, 2008 Hei Godt å se at bilen får den pleien jeg aldri gadd å gi den Når jeg først skulle selge bilen billig er det morro å se at den får et nytt liv. Det bør være mye bil igjen i denne! Er bare så utrolig glad for at den ikke havna hos en oppkjøper med planer om å tjene store penger etter vask, polering og et tonn silikonspray Jeg syntes den så veldig fin ut med svarte senter på felgene. Men jeg er vel kanskje ikke den rette til å komme med dekkdim anbefalinger. Kjører 325/70-17 på sommerdekka, så det blir vel litt annen verden. Lykke til med renoveringa!! Min nye bil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Så at du hadde finni grunnen te ulyden i bilen. Det var jo bra at det ikke var noe alvorlig. Lykke til videre med prosjektet! Er vel ikke mange dagene igjen før du ska på EU kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 Hei igjen Arne Hehe har vært så opptat for tiden så jeg har ikke rukket å oppdatere tråden her Ja gudsjelov fant jeg feilen med skranglinga i motoren og at det bare var å legge en liten sveis så var det i orden selv om den lyden ble borte på varm motor så fikser jeg ikke sånne lyder,jeg må vite at alt er i orden Hehe solide hjul på bilen din ja, men så jo kuult ut da Jeg har fått gjort masse med bilen nå så bare følg med så skal jeg oppdatere med noen flere bilder etterhvert.. eu-godkjenninga blir snart ja, skal bare få bytta frontruta også har jeg nede hele eksosannlegget for å tette litt eksoslekkasje så jeg blir nok ferdig med bilen så den blir klar for eu-kontroll denne uka Jeg skal love deg det Arne at denne bilen kommer til å bli tatt veldig godt vare på og gjort i tipp topp stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 Grunnen til at du ler litt av den bagasjeronsdøra er vel at det er den gamle døren? Ser vertfall ut som det etter som hva jeg leste lenger frem i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå