Ingebrigtsen Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 1 poeng til deg MortenK Den er byttet nå og det ser veldig bra ut Har blitt litt dårlig med oppdatring har siden dataen jeg brukte til å laste opp bildene har krasja.. Men jeg skal få lagt ut litt igjen bare jeg får lastet over bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Tja på tide med oppdatering da I dag fikk jeg eu-godkjent bilen så nå er alt bare velstand Feilene jeg fikk i forbindelse med eu var, slakk i bærekule nedre, venstre foran, forskjell i bremsekraft på brekk, ujusterte lykter og for høy avgass.. Nedre bærearmer hadde jeg liggende nye så dem byttet jeg begge to.. Brekket var bare og justere og avgassen kom av ødelagte katalysatorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Da har jeg fått på den nye bakluka og lakkert bakfangeren samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Drev under bilen og var litt stressa.. Da skjer det fort uhell Det er litt for lavt under taket på verkstedet så man må være påpasselig med hvor høyt man kjører den.. Her bomma jeg tydligvis Men gudskjelov hadde jeg liggende en annen bakrute så 20 min etterpå så var den byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Så har jeg hatt lekkasje i mellompotta og fikk feil på avgass i forhold til eu-kontrollen så da måtte eksosanlegget ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Eksosdeler til 530`n er svinedyrt, noe som passer meg dårlig akkurat nå så da måtte jeg prøve og være kreativ.. Derfor ble valget og kjøpe uorginale katalysatorer ifra torshovbilrekvisita. De kostet 899,- stk og gikk på biler med opptil 4 liter motor.. Også fant jeg ut at jeg skulle prøve og droppe mellompotta.. Sånn ble det under bilen da.. Her har det fått et strøk med headerslakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Også var det to propper i gulvet som det begynte å bli brunt rundt så jeg fant ut jeg tar like gjerne og sveiser de igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Får legge ut bilder av katalysatoren jeg skar opp da... Måtte jo se hvordan den så ut Hmm den var ødelagt ja Løse biter jeg bare plukka ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 Det som gjenstår nå for at bilen er rimelig strøken er å kjøpe noen nye dørlister også fikse panseret... Har mest lyst til å kjøpe nytt panser, men får se etterhvert om jeg barre lakkerer et som er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe selv om jeg prater med meg selv her så får jeg legge ut bilder av hvordan det ble med baklykter med hvit blink da Og et forfra Ja jeg vet det er feil lykter, men det var det jeg hadde liggende så det blir dem til jeg har råd til sorte de lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 hoi! her prates det ikke for døve ører kjipt med bakruta da.. hehe går folt gæli når man er litt stressa. gjorde nesten det samme selv en gang, men fant ut av det ca 2mm før den gikk i taket.. phu... hvordan ble lyden uten mellompotte? prøvde det engang, men strake rør, sammen med effektpotte. for å si det sånn, så kunne jeg ikke kjøre hjem etter klokka 10 om kvelden blei fort bytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 og velkommen til gjengen med hvite blink bak! har jaggu mye å si gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 28, 2009 Share Skrevet Januar 28, 2009 Bra dette her! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Hehe ja var dritt med den ruta, men flaks jeg hadde en til liggende da:) Ja når det gjelder hvite blink bak så blir det jo en helt annen bil.. Ser jo så betraktlig nyere ut Lyden uten mellomdemperen ble helt grei den.. Jeg beholdt jo den orginale bakre lyddemperen så nå er det bare litt grommere v8 lyd når jeg gir på Hverken slitsom eller sjenerende lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bra dette her! Pen bil! Takk for det hylle Mangler litt senk foran og litt fete sommerfelger nå så blir det gull Og kanskje en lett toning av rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå