Ingebrigtsen Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hehe sant nok det rullegud En ting er sikkert 530`n selges kun som siste utvei.. Fy faen den er så grom den bilen Har jo så utrolig lyst til å fullføre alle planene mine med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Fy faen nå har jeg surra det til... Jeg har søla litt med snurrebassen så nå skal jeg visst bli pappa.. og det er med en dame jeg ikke har noe forhold med Det værste av alt er at jeg bor hos xen og da fikk jeg beskjed om å finne meg et nytt sted og bo innen 1 mai.. Ser ut som jeg kanskje må selge både 530`n og 520`n nå Det gleder meg å se at du iallefall vil ta ansvar... Og du kan glede deg til verdens beste jobb selv om det kan være tungt til tider. Og at du får beholde 530 er jo bare gøy... Men kan eg spøre koffer du bor hos x'n?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Haha nå spør du vanskelig Astri Det har seg sånn at xen har slitt endel med sykdom og hun har ingen familie.. Derfor har det liksom bare blitt sånn at jeg fortsatt er der Ingen ideel løsning, men får bli sånn en liten stund til Du høres nå ut som en snill og god mann, å er man det kan det av og til bli kinkig, men stå på det svarer seg til slutt. Å den største forelskelsen du vil oppleve i livet er når du holder barnet ditt for første gang. Så det blir bra. Håper situasjonen tillater å beholde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Haha nå spør du vanskelig Astri Det har seg sånn at xen har slitt endel med sykdom og hun har ingen familie.. Derfor har det liksom bare blitt sånn at jeg fortsatt er der Ingen ideel løsning, men får bli sånn en liten stund til Du høres nå ut som en snill og god mann, å er man det kan det av og til bli kinkig, men stå på det svarer seg til slutt. Å den største forelskelsen du vil oppleve i livet er når du holder barnet ditt for første gang. Så det blir bra. Håper situasjonen tillater å beholde bilen Takk for hyggelig innlegg jojr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 Hehe selv om jeg prater med meg selv her så får jeg legge ut bilder av hvordan det ble med baklykter med hvit blink da Og et forfra Ja jeg vet det er feil lykter, men det var det jeg hadde liggende så det blir dem til jeg har råd til sorte de lykter Hvor har du kjøpt de lyktesenkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Lyktesenkerne er kjøpt på www.realcar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 16, 2009 Forfatter Share Skrevet September 16, 2009 Nå skal bilen få hvite skilter snart.. Den magiske datoen er 24/9-09 Nå har det seg sånn at jeg har fått med 2 nakkestøtter til baksetet, men det skal være 3 stk... Vil det bli noe problem i forhold til å få den godkjent hvis jeg viser den uten nakkestøtte i midten? Noen som eventuelt har en nakkestøtte i lys grått skinn å selge meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 17, 2009 Share Skrevet September 17, 2009 Lyktesenkerne er kjøpt på www.realcar.no Håper du kjøpte de heile då. Eg har nakkestøtter i beige skinn te salgs om det e av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 17, 2009 Forfatter Share Skrevet September 17, 2009 Ja kjøpte de hele, er dem som ser best ut Hmm, men det er til sedan eller? For det er forskjell på dem til sedan og touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 ikke no problem å få godkjent uten nakkestøtta. jeg har ingen av de tre bak, og fikk det godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 Å det høres veldig bra ut Jonner`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 En liten hyggelig oppdatering som ikke har med bilen å gjøre da... I dag ble jeg pappa for første gang til en nydelig liten prinsesse.. Hun er 51 cm lang og veier 3200g.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsGøran Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Gratulerer så mye! Ble pappa den åttende, så jeg vet hva du føler! LarsGøran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 grattis som bleieskiftarbeider! tenker livet forandrer seg en smule nå framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå