Gå til innhold

Ingebrigtsen`s e34 530 V8 touring,Stjålet!, nå funnet igjen!

Share

Anbefalte innlegg

Her er coiloversen jeg har bestillt :)

Ksport Racing PRO Street.

Justerbart i høyde og hardhet :)

2ew1c5shoj8b3m0e5ty1.jpg

er det de du må sveise på fjærbeinet? eller, det må du vel gjøre med alle coilovers, men skal du gjøre dette selv?

det så ut som et flott verksted ihvertfall. hadde man bare hatt tilgang til liknende selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

njeei.. men i internasjonalt farvann er det dårlig med sertifiserte sveisere som kan hjelpe til. så da må man gjøre alt selv, om det skjer noe. dog det ofte egentlig skulle ha vært sertifiserte sveisere som utførte jobbene.

så da bruker vi bare å si at midt på havet er alle sertifiserte sveisere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Skikkelig pen Touring du har med riktig motor, og riktig farge. Likte bilen godt. ser ut til at den får litt pleie og oppmerksomhet også :)

Og gratulerer så mye med veslejenta :) Jeg håper hun heter Alpina eller noe sånt? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Skikkelig pen Touring du har med riktig motor, og riktig farge. Likte bilen godt. ser ut til at den får litt pleie og oppmerksomhet også :)

Og gratulerer så mye med veslejenta :) Jeg håper hun heter Alpina eller noe sånt? :lol:

Takk for det.. Hyggelig å høre :D Jeg tror nok bilen blir bra til slutt :D

Takk, jeg er så utrolig stolt av den lille nydelige babyen :D Haha, jeg prøvde å overtale mamman hennes til å ha Camaro som mellomnavn, men det ble nedstemt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk det samme, det var jo hyggelig det og jeg er strålende fornøyd med handelen jeg :)

Trenger dere deler så kontakt cheron.. Han har stooor tilgang på deler :)

Hehe, ja jeg er egentlig helt enig ang 540`n og kassa.. tror det hadde kledd bilen min meget bra ;) Jeg får se hvor lenge du sitter på det da så får jeg se om jeg klarer å skrape sammen noen kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...