Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Jepp, da har jeg fått gjort litt med coilover Fjærbein skrudd av. Gammelt fjærbein kappet av og hylse til coilover satt på. Hylse til coilover ferdig sveiset. Her er dem ferdige og malt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Og her er det ferdig montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 det såg jo bra ut. må få bilen på bakken og stille høyden, og ikke minst hvordan det er å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Jeg har fått justert høyden sånn någenlunde, men har ikke fått prøvd den på veien enda.. Jeg må nok prøve meg fram litt på hardheten på demperne tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Nydelig høyde! Kant i kant som det skal være!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Jepp, var ganske fornøyd Nå gleder jeg meg til å få shina bilen, få kjøpt inn de listene som mangler, få montert sorte de lykter jeg har liggende, tona vinduene og få tatt forstillingskontroll på bilen, da er den klar for sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Fin høyde vil også ha. Hvilken toning skal du ha på rutene? Jeg skal også få rutene tona snart. Firmaet mente 35 på sidene og 20 bak pga bakruta er stor og slipper inn mye lys. (sedan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 Jeg skal ha den lyseste filmen på alle rutene, det er vel 50%?.. Jeg er ikke noe fan av å ha forskjellig toning på rutene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Ok. Det er forsåvidt ikke jeg heller, var bare en anbefaling fra eksperten Men hvor synlig forskjellen blir i praksis er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 fin høyde. men du bør vel kjøre inn settet litt før du begynner og stille på hardhet. jeg har kjørt ca 2k siden jeg monterte på min og den har satt seg litt og jeg skal stille hardhet og høyde nå idag. 18" eller 19" du har på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 må settene innkjøres? hva er det som skal "slites til"? uansett, dette ser jo veldig bra ut! hva slags dimensjoner kjører du på felgene? jeg måtte nemlig space ut felgene fremme for å unngå at disse tok borti justeringsskruen på fjærbeinet (tok borti i svinger). hvordan er klaringene hos deg? og hvordan justeres hardhet på bakdemper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 må settene innkjøres? hva er det som skal "slites til"? akkurat hvorfor skal ikke jeg uttale meg om, men har snakket med en del og de sier så. mener å ha lest noe på nettet også om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 fin høyde. men du bør vel kjøre inn settet litt før du begynner og stille på hardhet.jeg har kjørt ca 2k siden jeg monterte på min og den har satt seg litt og jeg skal stille hardhet og høyde nå idag. 18" eller 19" du har på bilen? Det står absolutt ingenting om at det må kjøres inn før jeg justerer hardheten på demperne i veiledningen som fulgte med settet. Men hvordan er det dem er fra fabrikken da tro.. Står det midt immellom hard og myk tro? Det jeg lurer litt på er hvor mye skal jeg tighte fjæra? Jeg har 19"x 8,5" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 må settene innkjøres? hva er det som skal "slites til"?uansett, dette ser jo veldig bra ut! hva slags dimensjoner kjører du på felgene? jeg måtte nemlig space ut felgene fremme for å unngå at disse tok borti justeringsskruen på fjærbeinet (tok borti i svinger). hvordan er klaringene hos deg? og hvordan justeres hardhet på bakdemper? Hehe, må nok space ut litt her og.. Subber litt borti justeringsmutteren Hardheten på bakdemper justeres vel akkurat som foran, ved at man tar den medfølgende umbrakonøkken og stikker ned i senter på demper i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 jeg tenkte no bare å si et tips jeg hadde fått. justerte mine fk igår og de stod på det mykeste fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå