csharp Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hallo! Jeg har en bil av typen nevnt i tittelen - en stasjonsvogn med 143 hk. Jeg har sjekket litt med chip-tuning og slikt, men ser at det er veldig lite lønnsomt da jeg bare får 8 hk mer, og det koster 6000 kr. Finnes det noen måte å få litt mer effekt (f eks 40-50 hk mer), uten at det koster skjorta? Takk for eventuelle tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Ikke for en billig penge nei, du kan jo kanskje finne noen som selger kompressor kit, el turbo på nettet til nedsatt pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
csharp Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Ok, takk for svar. Hva vil dette gi i forhold til økt effekt, og hva kan man regne med at slikt koster? Hvor kan jeg evt. søke etter dette, og eksakt hva bør jeg søke etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Jeg tror jeg hadde solgt bilen du har og heller kjøpt 325/328. Er nok billigere også. (Hvis du vil at bilen skal holde mer enn 1år.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå