Moose Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Dette er kanskje vanskelig å svare på her, men det knirker i styringa på e39en min. Det hender at det slutter når jeg har kjørt litt. Det er hels når jeg kjører seint, f.eks på p-plass og i kryss, at det høres best. Det knirker når jeg vrir på rattet, og littegrann om jeg gir på i svingen. Det virker som om lyden kommer fra begge sider i nærheten av hjulet. Noen som har peiling på hva i alle dager det kan være? Har sjekka servoolja, og den så grei ut.
ingard Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Har samme greia! Er det værre når det er kaldt? Er det hos meg.. Lagde en tråd for litt siden.
Raymond Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 har noe alla det samme på min e38.. hører det noenganger når det er kaldt.. men, som regel er det ikke antydning til knirk.. bør man bytte servo olje? kan det hjelpe?
Z1 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 E38 med 8 eller 12 syl så blir det ganske varmt i styrestaget (paralellstag) pga eksosen ligger veldi nært. Da tørker fette i kulene ut og så knirker dem
Moose Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Kanskje jeg skal prøve å smøre kulene da? Øhh...hvilke kuler er det snakk om , og hvor ligger de? (jadajada, sikkert et utrolig teit spm)
OKSE Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Kan være bærekulene som er byrja å bli dårlege og knirker, vil snart merke at det blir slakk i dei.(viss det er der lyden kjem frå).
Raymond Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 på min høres det ut som det kommer fra rattstammen.. men, vetke helt.. lyder er it alltid så lett å plassere.. men, er det noe som kan smøres opp ned nipler? eller må det byttes?
olew Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 indre stab.stagforinger har også en tendens til å kunne begynne å knirke,anbefaler å sjekke disse.eventuelt også foringene på bærearmene.et tips i tillegg til de andre som har kommet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå