Gjest Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Hallooo Noen som vet hva som er galt med bilen min siden den ikke trekker noe særlig foran, annet enn om den står på bukker? Kan det være den fremre kardangen eller wtf? mvh. einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Overføringskasse kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 jeg går ut ifra du vet den skal trekke 70% bak og 30% foran eller noe i den duren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 63 /37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 jepps, i know, men skal jo spinne litt på glattisen : p hvordan kan jeg finne ut av hvem av delene som det er noe feil med a? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 kjørt litt med den nå, og lytta og prøvd litt ! Og virker som det bare slurer i fordelinga, er det en slags clutch inni der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det er en viskose diff der(limited slip dif) som skal fordele kreftene fremover denne kan være toast eller kjedet i fordelingskassa kan være slitt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 toast, altså død ? For jeg har hatt den i lufta, og når jeg setter den i gir, så går hjulene rundt.. så kan det være noe som bare er slitt ? Er det evt vanskelig å bytte denne fordelingskassa? Har tilgang til det meste av verktøy, og løftebukker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Har ikke gjort det selv men har blitt fortalt at det er grei skuring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå