Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et sett med hvite blinklysglass til e34 touring liggende. aldri vært tatt ut av posen eller noe.

IMGP1560.jpg

sånn ser det ut etter monteringIMGP0894.jpg

koster 1200 fra v-parts..

noen som trenger??

Skrevet

Dæven Jonnern. Skulle sagt fra litt før. Har bestilt men venter på de så hold igjen litt da Jonnern før du selger de i tillfelle flyet som skal frakte de faller ned eller noe :-). Pleier alltid skje ting når jeg skal ha noe.

Skrevet

hehe la ut annonsen istad.. men er jo bare å avbestille og kjøpe disse :wink:

ja, jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte meg m5 fanger iallefall. bare å kline til ingebritsen! hehe

btw folkens: fått bud på 1000 ink frakt.

Skrevet

Hehe jeg er så utålmodig jeg så har nesten lyst til å kjøpe dem og dra ogmontere med en gang, men da må jo jeg selge mine når de kommer igjen og da blir det litt stress :)

Bor du på Lørenskog Jonner`n? Kan ikke huske å ha sett bilen din der..

Skrevet

Jeg har hele vinteren på meg Ingebretsen så ingen bråhast for min del. Så kan jeg eventuelt kjøpe dine om min bestilling går i dass.

Skrevet

hehe her går det bestilling over bestilling gitt :D ja ingebritsen; bor på høybråten, like ved lørenskog. bilen er nesten aldri på veien lenger, kjører den omtrent bare to tre ganger i uka.... :? så er ikke så rart du ikke har sett den. sliten etter jobb serru hehe

Skrevet
Jeg har hele vinteren på meg Ingebretsen så ingen bråhast for min del. Så kan jeg eventuelt kjøpe dine om min bestilling går i dass.

Jeg kan kjøpe dine Glenno, når dem kommer. :-)

Skrevet
må glasset i gamle lyktene knuses for så å lime disse på?? v-parts???

Ja skjæres bort, DIY her. Har gjort denne jobben to ganger, helt grei jobb, bruk en Dremel. Men viktig å få skjært bort alt det oransje, og bruke godt med lim for å unngå kondens. Uansett en perfekt oppgradering, som gir en mer moderne look 8) .

V-PARTS.

Skrevet

Jeg kan kjøpe dine Glenno, når dem kommer. :-)

He he ja blir som Jonnern nevnte, bestilling over bestilling. Ser ut til at vi alle skal få hviteblinkers til våren iallfall :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...