Jonner'n Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 har et sett med hvite blinklysglass til e34 touring liggende. aldri vært tatt ut av posen eller noe. sånn ser det ut etter montering koster 1200 fra v-parts.. noen som trenger??
Ingebrigtsen Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Faen, hvorfor sa du ikke det litt før da, hehe Men det ser jo veldig bra ut med m-fangeren da
Glenno Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Dæven Jonnern. Skulle sagt fra litt før. Har bestilt men venter på de så hold igjen litt da Jonnern før du selger de i tillfelle flyet som skal frakte de faller ned eller noe . Pleier alltid skje ting når jeg skal ha noe.
Jonner'n Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 hehe la ut annonsen istad.. men er jo bare å avbestille og kjøpe disse ja, jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte meg m5 fanger iallefall. bare å kline til ingebritsen! hehe btw folkens: fått bud på 1000 ink frakt.
Ingebrigtsen Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Hehe jeg er så utålmodig jeg så har nesten lyst til å kjøpe dem og dra ogmontere med en gang, men da må jo jeg selge mine når de kommer igjen og da blir det litt stress Bor du på Lørenskog Jonner`n? Kan ikke huske å ha sett bilen din der..
Glenno Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Jeg har hele vinteren på meg Ingebretsen så ingen bråhast for min del. Så kan jeg eventuelt kjøpe dine om min bestilling går i dass.
Jonner'n Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 hehe her går det bestilling over bestilling gitt ja ingebritsen; bor på høybråten, like ved lørenskog. bilen er nesten aldri på veien lenger, kjører den omtrent bare to tre ganger i uka.... så er ikke så rart du ikke har sett den. sliten etter jobb serru hehe
fish Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Jeg har hele vinteren på meg Ingebretsen så ingen bråhast for min del. Så kan jeg eventuelt kjøpe dine om min bestilling går i dass. Jeg kan kjøpe dine Glenno, når dem kommer.
bmwt Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 må glasset i gamle lyktene knuses for så å lime disse på?? v-parts???
ingard Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 må glasset i gamle lyktene knuses for så å lime disse på?? v-parts??? Eventuelt så kan du jo skjære i "glasset"
Steffan C Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 må glasset i gamle lyktene knuses for så å lime disse på?? v-parts??? Ja skjæres bort, DIY her. Har gjort denne jobben to ganger, helt grei jobb, bruk en Dremel. Men viktig å få skjært bort alt det oransje, og bruke godt med lim for å unngå kondens. Uansett en perfekt oppgradering, som gir en mer moderne look . V-PARTS.
Glenno Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Jeg har hele vinteren på meg Ingebretsen så ingen bråhast for min del. Så kan jeg eventuelt kjøpe dine om min bestilling går i dass. Jeg kan kjøpe dine Glenno, når dem kommer. He he ja blir som Jonnern nevnte, bestilling over bestilling. Ser ut til at vi alle skal få hviteblinkers til våren iallfall .
bmwt Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 er jo utrolig mye bedre å se til touringen med disse på ja....er det lang ventetid ved bestilling??
Rogeren Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hvor bestiller dere disse da gutter? Skulle hatt til min og...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå