Yahoo Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Heisann. Sitter her å lurer på om jeg skal kjøpe en brukt bmw som jeg fant på finn til en pris av 12'000. MEN! Det eneste som feiler bilen (ifølge eieren) er at den har en defekt automatkasse. Blir det dyrt å fikse? Tror dere det blir mye mas og styr? eller? Det er en 1990 BMW 5-serie btw -Dark
rayinge Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 hei. jeg en kasse du kan få kjøpe for 3000kr
Andreas1 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Koster iallefall *&?¤%&! mye mer å reparere den som sitter i bilen enn å kjøpe den brukte han figuren over her tilbyr (dersom det ikke bare er en bagatell og da tviler jeg på selger hadde solgt den for 12.000,- med defekt kasse).
Yahoo Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Takk for svar Rayinge; Går det an å montere selv? Trenger man noe spesial "tools", eller? ^^ Kan godt hende jeg faller for tilbudet ditt!
rayinge Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 trenger ikke noen spesial verktøy for det. jeg har byttet mangen kasser på 5 serien. i en garasje. bruker du vel 4 timer med hele jobben.
Bimmerfører Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 På er 39 520IA bruker en normalt oppegående person ca 3-4 timer på kassebytte, UTEN spesialverktøy. Ingen hokus pokus, bare husk å skru løs converteren fra svinghjulet (bør gjøres aller først), for en liten glipp der, eller litt hastverk, kan dette bli veldig dyrt. På "støvdekslet" sitter det en gummipropp som du fjerner, så du kommer til skruene på converteren, og pass bare på at converteren fælger med kassa ut uten at den slipper takket og faller ut.
rayinge Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 vil du kjøpe girkassen av meg? må bli kvitt den. har ikke lenger noen lokal å stå i så må få deler vekk fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå