OverKill Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Finner ingen steder hvor man får kjøpt halvbur til E30, noen som vet hvor? Og får man godkjent dette + bøtteseter og 4-punktseler i E30'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Safety Devices har noen fine halvbur. www.safety-devices.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 biltilsynet har blitt jævlig kipe i det siste. man får ikke skilter på biler med bur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Hva med kun bøtteseter/ 4-punkt da? Altså uten baksete, er det lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 `vi skaffer halvbur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Pris fra dere på halvbur??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Pris fra dere på halvbur??? alu eller stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Pris på begge typer takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 4 punkt seler er visst ikke godkjent for vanlig gate! skjønne det den som vil.. 4 punkt er jo mye sikrere enn 3 punkt så burde vært lov.. Men om du setter inn bøtte stoler kan de ikke si noe.. Men har du da en coupe så må et av setene ha "tilt" Bil tilsynet har blitt så trangsynt at det har blitt helt på trynet.. Drev og leket med tanken om å sette i en orgianl motor i bilen min og reise og vise den med løpslisens og ha med alle løps godkjennings papirer til biltilsynet.. Så var i kontakt med de og fikk da beskjed om at selv om det var løpslisens kunne jeg bare drite i å komme for og godkjenne.. Bur og løpsbiler hadde ABSOLUTT ingen ting på norske veier og gjøre.. Men var meget velkommen for og godkjenne bilen og registrere som løpsbil.. (svarte skilter tror jeg) Da kunne jeg å øke motor effekt uten og betale avgift siden bilen ikke lenger var gateregget.. Da kunne jeg kjøre den til treff og fra.. men ikke kjøre på lørdager for eksempel.. Vurderer egentli sterkt og skaffe slike skilt.. bedre enn ingen skilt? Kent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 en kompius ble stoppet av biltilsynet med 4punkt seler, dem sa ikke noe, siden org selene hang der enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå