Ta2 Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Holder på å sette opp en nettside for salg av alt som blir overflødig etter handel i utlandet. Ta en kikk på www.tryggimport.com Har bl.a. PS3 konsoll, Dualshock3 kontrollere, originale fjernkontroller og en del spill til PS3. (Midnight Club: LA, Fifa 09, Simpsons, Pure og mange fler!) Har også kontrollere til Wii, trådløse nunchuker, D2SUN v3 loddefri chipper til Wii mm. ALT er NYTT og selges hver for seg. Alt er på lager her i Norge og det skal være GODE priser. Se på siden og send en mail, eller spør her om det er noe dere lurer på. Tony
Raymond Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 handler du mye fra utlandet? siden du må opprette en egen salg for det som blir til overs?
Ta2 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Tja, det kan du vel egentlig si. Gjør dette sammen med en på jobben. Blir på en måte som folk i bilmiljøet går sammen en gjeng og handler dekk og felger fra utlandet. Er man mange nok, så får man kanskje en bedre pris, og så sparer man litt på frakten. Forskjellen er at vi bare er to, og prøver å finne flere interesserte etterpå. Det er så marginer på slikt som vi handler, så man kan få billige varer til eget bruk, men det er ikke noe å tjene noe penger på. Men om du ser på prisene, så skal det være litt å spare for alle ved å handle av oss. Så det er ikke noe å tenke på!
Tsbusa Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Hvor mye for HDMI kabel til PS3? Send gjerne svar på PM.
316 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Fjernkontroll til PS3? Pris? Handler du mobiltelefoner fra utlandet ved henvendelse?
opt Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Litt spesielt vareutvalg, PS3 eller kjole, hva skal jeg velge tro Men sånn seriøst, har ikke Japan en annen "sone" enn oss? Vil spill kjøpt i Norge funke på den maskina? Er det noen forskjeller på en Japansk og en Norsk maskin?
Raymond Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 HDMI kabel kjøper du på biltema, i avforums har di testet denne og den er mycket bra! koster 80kr? om jeg it husker feil
316 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Litt spesielt vareutvalg, PS3 eller kjole, hva skal jeg velge tro Men sånn seriøst, har ikke Japan en annen "sone" enn oss? Vil spill kjøpt i Norge funke på den maskina? Er det noen forskjeller på en Japansk og en Norsk maskin? Skal være sonefri !
Ta2 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Fjernkontroll til PS3? Pris? Handler du mobiltelefoner fra utlandet ved henvendelse? Fjernkontrollen tar vi 230,- for. Frakt på den blir 30,- om du ikke får hentet den hos meg. Får masse tilbud om mobiltelefoner. Men det er ikke lønnsomt å kjøpe bare en. Men om jeg får masse henvendelser om det, så kan det alltids sjekkes opp. Om det er noe spes. du er ute etter, så er det bare å sende en pm. Tony
Torst1 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Litt spesielt vareutvalg, PS3 eller kjole, hva skal jeg velge tro Men sånn seriøst, har ikke Japan en annen "sone" enn oss? Vil spill kjøpt i Norge funke på den maskina? Er det noen forskjeller på en Japansk og en Norsk maskin? Skal være sonefri ! Spill er sonefrie ja;) men husk at filmer ikke er det, så skal du se blu-ray filmer på den så funker nok ikke filmer du har kjøpt her til lands
Ta2 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Litt spesielt vareutvalg, PS3 eller kjole, hva skal jeg velge tro Men sånn seriøst, har ikke Japan en annen "sone" enn oss? Vil spill kjøpt i Norge funke på den maskina? Er det noen forskjeller på en Japansk og en Norsk maskin? Om du vil, så kan vi godt pakke inn maskien i en kjole! Ja, vi er klar over at det er en litt spesiell kombinasjon. Det er egentlig helt tilfeldig at vi snublet over kjolene. Har kjøpt en kjole til hver av våre samboere, og de ser meget bra ut! (For ordens skyld, så var disse IKKE brudekjoler! Hehe) Spill er sonefrie. Så du kan spille alle spill på en hvilken som helst PS3. Men enkelte spill krever at man bruker en HDMI kabel. Dette er pga. forskjell i oppløsning på PAL og NTSC. Bruker du en HDMI kabel, trenger du ikke å tenke på dette. Får du ikke brukt en HDMI kabel, ken du sjekke hvilke spill som er berørt her: http://boardsus.playstation.com/playsta ... ing&page=1 PS1 og PS2 spill kan ikke brukes. (Men det kan de vel ikke på norske 40gb konsoller heller?!) DVDer har soner, så norske DVDer kan ikke spilles av på japanske konsoller. (Det skal være mulig å omgå dette ved å rippe filmen og brenne den på en tom DVD plate. Men dette har jeg ikke testet.) Blu-ray filmer er i utgangspunktet delt inn i soner. Og Norge og Japan tilhører forskjellige soner. Men nå er det heldigvis slik at de fleste Blu-ray filmer er sonefrie! Så det vil si at mange filmer kjøpt i Norge kan spilles av på en japansk konsoll. Du finner en liste over hvilke filmer som er sonefrie her: http://bluray.liesinc.net/ Håper dette ga deg svar på det du lurte på! Mvh. Tony
Ta2 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Litt spesielt vareutvalg, PS3 eller kjole, hva skal jeg velge tro Men sånn seriøst, har ikke Japan en annen "sone" enn oss? Vil spill kjøpt i Norge funke på den maskina? Er det noen forskjeller på en Japansk og en Norsk maskin? Skal være sonefri ! Spill er sonefrie ja;) men husk at filmer ikke er det, så skal du se blu-ray filmer på den så funker nok ikke filmer du har kjøpt her til lands Kjøper du en sonefri Blu-ray film, så funker den. Det har jeg testet på min egen japanske maskin!
Torst1 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 åja, visste ikke at det fantes sonefrie Blu-ray filmer! Søskenbarnet mitt har en amerikansk maskin, ingen av filmene mine virket på hans maskin
opt Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Litt spesielt vareutvalg, PS3 eller kjole, hva skal jeg velge tro Men sånn seriøst, har ikke Japan en annen "sone" enn oss? Vil spill kjøpt i Norge funke på den maskina? Er det noen forskjeller på en Japansk og en Norsk maskin? Om du vil, så kan vi godt pakke inn maskien i en kjole! Ja, vi er klar over at det er en litt spesiell kombinasjon. Det er egentlig helt tilfeldig at vi snublet over kjolene. Har kjøpt en kjole til hver av våre samboere, og de ser meget bra ut! (For ordens skyld, så var disse IKKE brudekjoler! Hehe) Spill er sonefrie. Så du kan spille alle spill på en hvilken som helst PS3. Men enkelte spill krever at man bruker en HDMI kabel. Dette er pga. forskjell i oppløsning på PAL og NTSC. Bruker du en HDMI kabel, trenger du ikke å tenke på dette. Får du ikke brukt en HDMI kabel, ken du sjekke hvilke spill som er berørt her: http://boardsus.playstation.com/playsta ... ing&page=1 PS1 og PS2 spill kan ikke brukes. (Men det kan de vel ikke på norske 40gb konsoller heller?!) DVDer har soner, så norske DVDer kan ikke spilles av på japanske konsoller. (Det skal være mulig å omgå dette ved å rippe filmen og brenne den på en tom DVD plate. Men dette har jeg ikke testet.) Blu-ray filmer er i utgangspunktet delt inn i soner. Og Norge og Japan tilhører forskjellige soner. Men nå er det heldigvis slik at de fleste Blu-ray filmer er sonefrie! Så det vil si at mange filmer kjøpt i Norge kan spilles av på en japansk konsoll. Du finner en liste over hvilke filmer som er sonefrie her: http://bluray.liesinc.net/ Håper dette ga deg svar på det du lurte på! Mvh. Tony Takk for et godt svar. Tror jeg står over kjolene
Ta2 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 åja, visste ikke at det fantes sonefrie Blu-ray filmer! Søskenbarnet mitt har en amerikansk maskin, ingen av filmene mine virket på hans maskin Hm... Mulig dere var veldig uheldige. Sjekk lista jeg linket til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå