Bengt Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Hei! Har nå brukt utallige timer på å prøve å finne ut om skjermen jeg har bestillt blir å kunne fungere i bilen min. Jeg har en 728 fra 04/98 med MK 2 og 4:3 boardmonitor. Jeg tok en litt "rå en" da jeg kom over en 16:9 skjerm til en grei penge. Slo til før jeg vet med 100% sikkerhet om det vil fungere ! 16:9 skjermen jeg har bestillt har stått i en 730 fra 2001. Noen som vet om jeg bare kan skifte ut skjermen, eller om det trengs ombyggingssett? Håper det passer ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Går fint det. Eneste som kanskje er at du fortsatt vil ha 4:3 bilde på 16:9 skjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Puh, ok takk! Men om jeg oppgraderer til siste OS-versjon, vil jeg kanskje kunne klare å få 16:9? Har også lest om trikset med å oppjustere mens man ser på tv... I settings der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Det kan nok hjelpe. Ikke få panikk om skjermen flimrer til å begynne med det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå