leif harald Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Har en m3 c stolpe i glassfiber, samt en bagasjeluke. Bud Fra sverige koster dette 5490kr inkludert frakt. Jeg hadde tenkt meg runt 2 tusen.
leif harald Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 lakkert? brukt? passform? Ikke lakka, ikke brukt. Passformen e lik den orginale, det er bare det at den må limes osv istede for å sveises.
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 13, 2008 Skrevet November 13, 2008 Hvor i sverige er det du bestiller fra ? finner ingen linker på pure f.eks...
leif harald Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Hvor i sverige er det du bestiller fra ? finner ingen linker på pure f.eks... skal inne link i morgen nor jeg kommer på skolen, må såve litt nå
leif harald Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Hvor i sverige er det du bestiller fra ? finner ingen linker på pure f.eks... www.acm-ab.se
Stramvaier Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 hvorfor skal du kvitte deg med bakluken a Leif??
leif harald Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 hvorfor skal du kvitte deg med bakluken a Leif?? For jeg har kjøpt meg ny orginal fra koed.
Stramvaier Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 ja oki, du har det ja ,,, hvor godt vil den glassfiberluka sitte a hvis man skal lime den kunn fast til de to stål armene og orginal luka sitter sveiset i??
leif harald Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 ja oki, du har det ja ,,, hvor godt vil den glassfiberluka sitte a hvis man skal lime den kunn fast til de to stål armene og orginal luka sitter sveiset i?? vis du bruker skikkelig lim skal den henge som bare det. Jeg har selv brukt karosorilim på m3 skjemene mine i glassfiber. De henger som bare det. Den limen skal være like sterk som sveis.
Stramvaier Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 ja oki. jeg forstår. er denne luka slik at du må bruke snne låse pinner eller er det så man bruker orginal lås mekanismen?
leif harald Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 ja oki. jeg forstår. er denne luka slik at du må bruke snne låse pinner eller er det så man bruker orginal lås mekanismen? kan bruke orginal lås ja, men da må det også limes over vil jeg tro.
Stramvaier Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 ja oki. så md andre ord blir ikke dette sinnsykt tyverisikker da hvis man skla tenke på det på den måten. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå