635csi Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Vinteren nærmer seg med stormskritt, så det ser ut som bilen blir "modifisert" til banebil/åkerbil dersom ingen kommer og kjøper den i nærmeste fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Hva er det som mangler på den? interisert i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Har oppdatert manglene i selve annonseteksten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 pokker d ikke var en 6er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Mulighet og fikse frakt transport opp til bodø??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Siden det er flere som lurer, så kan jeg nevne her at jeg helst vil slippe å organisere noe særlig frakt, da jeg hverken vil kjøre denne bilen på veien som den står med de manglene, eller har sertifikat på bil med så stor henger at jeg får den med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 faen at folk som selger E30`r bur så langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2008 faen at folk som selger E30`r bur så langt unna! Eller at potensielle kjøpere bor så langt unna?? Jeg bor jo nesten midt i landet, det er jo sentralt? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 send den med posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 send den med posten Hah, posten kommer bare til å rote den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Synd denne er langt unna og du ikke kan sende den,billig utgangs punkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 Syns det blir litt mye styr å ordne med frakt ja desverre. Har gjort en avtale på salg av panser, bagasjelokk og dører, så disse blir erstattet med litt mindre strøkne deler siden det ser ut som bilen likevel blir brukt (opp) av meg selv i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 byr 1500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Oj, hadde nesten glemt denne tråden jeg. Men bilen er hvertfall for lengst tatt i bruk som åkerbil EDIT: se her i stedet: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100394 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 For dem som lurer på hvordan bilen ser ut nå, så har jeg et par mobilbilder her I morgen er banen på Prærien forhåpentligvis frosset såpass at den kan tas i bruk Tråden kan sikkert stenges etter dette siden bilen ikke lenger er til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg