gjeewaytee Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 hei skal bestille disse pærene til grøftelysene for å få vekk de "gule" lysene etter å ha skifta til ultra white led pærelys i AE fra gs bildeler ( et must spør du meg for de som har AE med xenon tenkte eg sku prøve disse etter tips fra en kar her inne på forumet som eg ikke husker ka het men...har ikke lyst å bruke penger på å få xenon-kit i grøftelysene. billigere å skifte pære http://www.waerp-trading.no/nettbutikk/ ... 1&Itemid=1 må eg ha av/ned med fangeren for å skifte pærene??
///stian Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Ta av den sorte plaste rundt lykta, henger bare i "klipps" så tar du en 8mm å skrur ut hele tåkelykta. Det er vel den letteste måten, men tror ikke di pærene passer. Har jaffal HB7 i mine. Men sleng ut bilde om resultate blir bra
gjeewaytee Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 passer ikke tror du....hmm. då vil eg jo ikke bestille de. ble tipset om de fra en som hadde kjøpt slike. du hadde hb7...hva er forskjellen på de kontra de eg har tenkt på?
///stian Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 http://www.nierle3.com/pic/4649p.jpg H7 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /42889.jpg HB4 Er det jeg som tuller nå? Er det ikke HB7 eller er d HB4 som er i tåkelysa?
gjeewaytee Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 litt of topic men eg hadde no virkelig lagt ut et bilde av fronten....kan det ha nåkke med at eg har lagt denne topicen til bokmerker??, så eg slipper å leite gjennom for hver gang
gjeewaytee Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 da har eg åpna opp og sjekket hvilke type pærer som sitter i tåkelysene på m5 fanger e39 og det skulle bli h4, ergo eg kan ikkje kjøpe de som eg har blitt anbefalt og som eg linket til i starten får sende mail te wærp trading å høre om de har samme type pære bare i h4 EDIT: hb4 selvfølgelig
gjeewaytee Skrevet November 13, 2008 Forfatter Skrevet November 13, 2008 Ta av den sorte plaste rundt lykta, henger bare i "klipps" så tar du en 8mm å skrur ut hele tåkelykta. Det er vel den letteste måten, men tror ikke di pærene passer. Har jaffal HB7 i mine. Men sleng ut bilde om resultate blir bra nb4 pærene ble sendt idag. håper de leverer til det som det reklameres for og at eg endelig kan ta i bruk grøftelysene. nekter å ha de på med xenon i AE og gule grøftelys. legger ut bilde ja
gjeewaytee Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 med vanlige hb4 pærer med ultra white hb4 pærer som kunne ha vært hakket kvitblå-ish, men stor forskjell anyway. kanskje ikkje så lett å se forskjell, men det ble stor forskjell slik såg den ut før eg begynte å rote hehe på det midterste bilde kan man se at eg har fått på ordentlig skiltholder
Torbjørn E39 Skrevet November 15, 2008 Skrevet November 15, 2008 For å få hvit lys i angeleyes, har du da kun bytta pærene eller ringene også? Har hørt mange varianter og vil mer enn gjerne heller få hvitt lys jeg å istedet for det svake gule...
gjeewaytee Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 For å få hvit lys i angeleyes, har du da kun bytta pærene eller ringene også? Har hørt mange varianter og vil mer enn gjerne heller få hvitt lys jeg å istedet for det svake gule... det er ikke så veldig hvitt lys i AE egentlig. mye blått skjær i de men de står godt i stil til mine xenonlys. eg kjøpte de hos gs bildeler. altså dvs bytta ut hele innsatsen med orginalpæra som stod i til ny litt anderledes en med en bitteliten diode sak i.... varenr hos gs: 7-6001W
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå