Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens jeg har da kommet så langt at jeg kjøpte meg en 525i 89model i sommer, planen er å lakkere den å jøre noen små vesentlige endringer;)

kom gjærne med forslag om lakkfarge og gjerne krittik på noe som kan gjøres anderledes;)

slik ser den da ut nå

lu1soa1wzkz0dfgmhy3e.jpg

-det som er tengkt er å lakkereopp hele bilen i en annen farge

muligens mørke blå men har ikke bestemt meg så vil gjærne ha forslag

-lykte sengkere hele eller gokjente?

-hovedlyktene sorte DE

-sængking 60/40 utsjifting av støtdempere for stivere kaross.

-bakrutespoiler

-bakfanger ?? forslag? m5 eller?

-framfanger lurer på infinity leppe men ikke bestemt ???

-m5 sjørt

-fælger bli muligens importert ifra tyskland:

http://www.huthmann-tuning.de/ssl/catal ... cts_id=143

- panstret har jeg lyst til å bytte så jeg får bmw merket tilbake noen som har lyst til å bytte`?

Skrevet

Gratulere med ny bil! Omlakkere den??? Må du ikke finne på! Den fargen er kanonfin!

Men når d gjelder styling til E34 så blir d litt verre! Personlig syns jeg de er finest nokenlunde orginal med passe senk (60\40 kanskje ja), rondell-felger med kant og gjerne ei leppe forran under den orginale fangeren. Rieger selger bla ei slik. Du finner den hos GS bildeler. Sideskjørt, frontfanger osv bli så veldig plastikkaktig akkurat på E34en! Men d er mi mening da!

De felgene du så på var jo sykt rå da!:)

Skrevet
Gratulere med ny bil! Omlakkere den??? Må du ikke finne på! Den fargen er kanonfin!

Men når d gjelder styling til E34 så blir d litt verre! Personlig syns jeg de er finest nokenlunde orginal med passe senk (60\40 kanskje ja), rondell-felger med kant og gjerne ei leppe forran under den orginale fangeren. Rieger selger bla ei slik. Du finner den hos GS bildeler. Sideskjørt, frontfanger osv bli så veldig plastikkaktig akkurat på E34en! Men d er mi mening da!

De felgene du så på var jo sykt rå da!:)

ja jeg er enig med deg johnsen behold den mest mulig orginal som mulig å velg bmw's orginale bmw styling, er ikke mye som skal til for å få en bil pen;) så som sakt skal jeg sette på m5 sidesjørt så jeg blir kvitt de skvettlappene på dørene, og framfangeren blir det vel en leppe;)

grunn til omlakkeringen er da flassing av lakk noen steder, kan vel si det sånn at det er elendig grunn arbeid som har blitt gjort før

fargen har jeg fått mange komentarer på fra kompiser å folk jeg kjenner om hvorfor jeg vurderer å sjifte. er jo selvsakt ikke mange som har en slik blåfarge på bilen sin. men vil gjærne få tips om andre farger som kan være aktuelle men helst ikke noe som man ser hver dag! ;D

Skrevet

holder da å monterer (?muligens?midlertidig?) 60/40 senk

åsså har jeg vært å hørt om det er noen som kan importere fælger til meg, venter nå på pris så håper å få den før hælga;)

ællers så er det små demontering som står igjen, så blir det vel liten stans til jeg får fælgene slik at jeg vet om det trengs valsing;)

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...