Lambo Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Har dette tredelte settet klassiske Hamann felger, nyoverhalt og polert opp felgbaner. 12 *17 bak med ekstremkant 12.5 cm og framfelg 9.5-17 med 9.5 cm kant. Disse felgene passer rett på E34 karosseri som det mest ekstreme uten valsing. Innpress er meget lavt. Med valsing passer de andre Bmw også. Disse felger produseres ikke mer og kostet skjorta i sin tid. Meget sjelden mulighet !! Kun seriøse hendvendelser Pris 15000,- kr. Tlf. 41026005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 bilder;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Ja vi vil ha bilder, gjerne på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Passer e30 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Klarte ikke laste ned bilder har du peiling? Prøvde kopier med conrtol c og lim inn control v men det gikk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Du må legge dem ut på photobucket.com evt bruke filopplasteren på siden her. Trykk på "bla igjennom" når du skriver innlegg her, velg filene og klikk "start uploading".. deretter får du en link som du må lime inn i innlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Ok nå har jeg gjort det. Hva med de knappene IMG og URL ? Og den funksjonen deaktiver BB Code? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Nydelige felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 disse hadde vært noe på touringen ja. de penga de penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Bytte i 19" M6 hjul?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Nei. Ikke noe bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Passer e30 m3? Heh, nei...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg garanterer på Bmw M3 E30 hadde diss felgene vært ekstremt råe med litt modifisering bak så klart. De er sinnsykt dype og blanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Råe ja, men du får ikke 12" innforbi skjermene! Må bredde utover da... Jeg har prøvd 11 eller 11.5 på min, de tok borti bærearmen og viss jeg sikta ned langs skjermen så var felgkanten utforbi skjermen. Så viss du hadde spaca ut så hadde skjermen tatt i kanten på felgen om bilen hadde fjære så pass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå