Lambo Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Hei. Ja du har nok rett. En E30 med Genesis styling hadde klart disse felgene lett. På E34 er det som hånd i hanske !!.Eller på E24 6 serie. Tidsriktig også, det lages jo ikke ekstrem felger slik som disse lenger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 hmm hadde vært rått på e36n det gitt, er prisen diskuterbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Lykke til med å få disse på E36. Da må du isåfall få montert noen infinity buer bak. Eller legge på 235 dekk bak. Jeg har sett noen tyskerbygg med 11x17 felger bak med 235 dekk. Og det ser helt ærlig ikke så bra ut når det blir SÅ breit. Men, den som intet våger, intet vinner! Uansett fete felger. E34/39 vil kle dem bra. Evt E31! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Skulle handla de på flekken hadde jeg hatt penger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 disse hadde vært fin på e28en de:) inpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Lykke til med å få disse på E36. Da må du isåfall få montert noen infinity buer bak. Eller legge på 235 dekk bak. Jeg har sett noen tyskerbygg med 11x17 felger bak med 235 dekk. Og det ser helt ærlig ikke så bra ut når det blir SÅ breit. Men, den som intet våger, intet vinner! Uansett fete felger. E34/39 vil kle dem bra. Evt E31! Har infinity buer i garasjen, var derfor jeg kikka på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hadde jeg hatt 15.000 til overs hadde jeg kjøpt dem bare for å henge de på stueveggen Men ser for meg disse på E24, og det må være utrolig fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Hadde jeg hatt 15.000 til overs hadde jeg kjøpt dem bare for å henge de på stueveggen Men ser for meg disse på E24, og det må være utrolig fint Ser for meg disse på min e30 m3 jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 disse er jo perfekt til nesten alle biler felgene gjør bilen!! ser de for meg på en orginal e39 m-sport, type blå.. mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Hvilken dekkdimmensjon skulle man hatt paa disse felgene da? Kanskje noe for M5'en.....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lambo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Share Skrevet November 18, 2008 Selges:Hamann 3 delte felger 17 tom ny pris kun 14000,-. Ring på 41026005. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 Hvilken dekkdimmensjon skulle man hatt paa disse felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 og hva er ET/innpress?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Hvilken dekkdimmensjon skulle man hatt paa disse felgene da? Fremme bør du gå for 265/40-17", bak 315/35-17 ift. rulleomkrets til E34. Smalere dim. vil jo også bare gi kraftig strekk, som ikke er noe pent . Forøvrig hadde jeg digga å sett deg i skikkelig drift med disse hjula i de dim. til sommeren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 19, 2008 Share Skrevet November 19, 2008 Strekk er og blir tøft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå