Lex-Talionis Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Titta litt i motorrommet mitt i stad da jeg skal begynne å koble den opp. Så trenger litt hjelp til et par slanger. Det sitter en slange dytta inn på en nippel på toppen på innsugsiden, inn mot torpedoveggen.. Slangen er ca 10 mm innvendig. SÅ er det en slange med omtrent samme diameter som den nevnt ovenfor som går fra undersiden av termostat huset. Hvor skal disse slangene? Takker for alle svar Mvh Espen
Lex-Talionis Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Nei er ikke den jeg mener.. Den slangen til varmeapparatet er mye tykkere. er en liten slange under den store slangen som går til varmeapparater. På størrelse med en bensin slange. Og så er det den på toppen. er vel mellom sylinder 5 og 6 den nippelen sitter. Den er også på størrelse med en bensin slange.
ehrnst Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 ta et bilde eller tre er du grei. Den fra toppdekslet (veivhusvent) skal ikke annet sted enn i en catchtank eller friluft.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Er sikkert de til forvarminga på gasspjeldet..
Lex-Talionis Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Er sikkert de til forvarminga på gasspjeldet.. Aha Det stemmer nok ja.. SItter 2 nippler på gasspjeldet, samme på hvem av de nipplene jeg setter dem eller?
Lex-Talionis Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 ta et bilde eller tre er du grei.Den fra toppdekslet (veivhusvent) skal ikke annet sted enn i en catchtank eller friluft. Er ikke den jeg mener, har den i friluft Er på selve toppen. Men fikk nok riktig svar fra Integrale8v
Gjest Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Så bare du skrev at den gikk inn på toppen mot torpedoveggen. Du mente den som står i blokka.Den går som nevnt til forvarming av spjellhus. Nr 28:
Lex-Talionis Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Så bare du skrev at den gikk inn på toppen mot torpedoveggen.Du mente den som står i blokka.Den går som nevnt til forvarming av spjellhus. Nr 28: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8245.gif sorry, mente såklart blokka da:) Men den slangen som sitter under termostat huset skal også inn på gass spjeld? er det samme hvem av de pluggene på gass spjeld jeg setter dem inn på. Sitter 2 ovenfor hverandre.
Gjest Skrevet November 6, 2008 Skrevet November 6, 2008 Ja vannet sirkulerer bare. Men det ser ut til at den fra termostathus sitter nederst org.
Lex-Talionis Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Se der ja Tusen takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå