Jesse Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Vurderer nå og selge min e39 540. Det er en 11/97 mod. Som dere kanskje kjenner til er det en 4.4l v8. Det er en varebil, tatt inn til Norge i juni/juli 2001 av et firma for en pensjonert lærer. Bakseter følger med. Bilen har rullet 263.000km. Den bærer overhodet ikke preg av km-stand. Servicer er punktlig fulgt opp, ergo servicehefte er komplett. Siste service var inspection II i juli! Det har vært to eiere i Norge før jeg. 2 pensjonister. Den siste eieren hadde bilen som kone bil til sin fru. Den har det meste av utstyr som: - Xenon lys. - 4 x el vinduer. - El speil. - El takluke. - Elektisk opp/ned inn/ut multifunksjonabelt m-sport ratt. - Elektriske comfort seter med memory og varme. - telefon. - fj.sentrallås. - 2 sonet klima. Iskald AC - DSP sound system, HI-FI lyd med 14 høytalere inkl forsterker, cd-veksler og sub. - Tonede og doble ruter rundt om! - 18t m5 hjul. - Sportsunderstell. - Servotronic. - Hvite blinklys. - DSC ++++++++++ Bilen fremstår i meget god stand. Og er gratis omreg i ca 1 mnd til, så vær raske folkens Kan ta bytte i rimeligere eller tilsvarende til markedspris. Forbehold om feil. Er pixelfeil i displayet under speedo. Tankmåleren har begynt og krengle litt. Smårust på den vanlige plassen på bakluken. Småriper på bakfanger, vært borti et eller annet. Dersom det skulle være noen spørsmål, vennligst kontakt meg på pm/mail/tlf/sms PRIS: 145.000,- KR INKL OMREG (4300KR) Jesperarntzen@hotmail.com // 99276211 Innbytte i billigere e36 coupe er høyst aktuelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Hva er det du forlanger for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Er litt usikker. Tenkte og gruble litt på det i helgen. Så legger jeg ut så fort jeg setter en pris. I mellomtiden, om det vekkes interesse er det bare og komme med bud. Foresten nye vinterdekk nå, gått noen få mil bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Norsk bil??? Når er det gratis og sette i seter??? Har du setene??? Og til slutt Pris??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 De tre første spørsmålene har jeg skrevet i annonsen! Den er import i juni/juli 2001. Ja jeg har setene bak =) Det er gratis å sette inn seter i 2011. Pris kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Norsk bil??? Når er det gratis og sette i seter??? Har du setene??? Og til slutt Pris??? Norsk bil ifra juni/juli 2001, og da er det gratis å ta i bakseter i juni/juli 2011. (og baksetene følger med) Prisen må me venta litt på. Edit: Eigaren var før meg med svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Lå ikke denne akkurat til salgs av en annen kar i nord-norge?.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Lå ikke denne akkurat til salgs av en annen kar i nord-norge?.... jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg! Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for. Kom gjerne med relevante spørsmål OM BILEN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Bump. Noen forslag? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Bump =) Innbytte forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Ble det byttet noen deler ved inspection II? Pixelfeil på display i dashbord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Ja, ble byttet bremser rundt om. Ja har pixel feil i dashbordet. Ikke i midtkonsoll. Dersom man ønsker det, og er seriøst interessert kan jeg sende mail med mer informasjon om bilen. Si fra dersom dere ønsker flere bilder av noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 14, 2008 Forfatter Share Skrevet November 14, 2008 Bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg