Bmwnilsen Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Du som kjøpte motoren av Yngve fra sandefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 ja det var meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Var det deg som EGENTLIG skulle kjøpe motoren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 ja det var også meg:P er fortsatt på jakt etter motor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Åja, da kjøpte du opprinnelig min motor:P for jeg ga den til Yngve;P har du ikke 2 motorer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 den ene motoren som satt i bilen er skrap. gidder ikke fikse den. og den jeg kjøpte av yngve er kjempeflott, men passer ikke i e34'n;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 er det med ledningsnett og hjerne? ellers komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwnilsen Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 ikke ledningsnett eller hjerne dessverre. ikke eksos manifoil, svinghjul, eller clutch. blokk,topp,innsug og fordeler er med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå