Gå til innhold

bytte ledningsnett e30

Nygaard
 Share

Anbefalte innlegg

Er en del plaget med ledningsnette i en e30 86 modell.

Hadde planer om og finne meg en donorbil med komplett ledningsnett uten feil så jeg kan bytte ut ledningsnettet i bilen min med ett fra denne:)

Så da er det en ting jeg lurer på, er det forskjellige ledningsnettene i e30ene?

Er snakk om ledningsnettet til lysene, varmeapperat og instrumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Strever med det samme Ville ha el vindusheis/ høytalere ved speil og sentrallås. Har etter dette oppdaget at det er fire/ fem forskjellige nett til 2 dørs Ligeså til 4 og 5 dørs + at det er forskjell på nettene til biler med og uten AC Det skulle gi ihvertfall 19 forskjellige nett typer i tillegg til variasjoner i årsmodell79 - 81 81 - 83 83 - 86 86 - 88 og 88 til 91/92

Jeg ville tatt KONTAKT MED kOED GS eller Schmiedmann å kjøpt ett el nett til DIN bil med alt utstyr istedenfor å skjøte å fikle Mer arbeid en lønt + at det tar tid Er du ikke bilelektriker kan det fort ende galt

Du må kunne lese ett koblingsskjema ellers er du ille ute hvis du skal drive på med dette. Enkleste er jo å rive alt ut å sette inn et nytt komplett, men regn med at det tar deg noen dager hver vei. Sikringsboksen er ikke enkel å få ut dessuten bør du rivebilen ned / gulvtepper ut osv. MØKKAJOBB

Lykke til

Pedro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...