Ballder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Ville vært julaften Kjører mye annet som letter motor og nyeste SMT8 så blir spennende å se. Må ikke bli mer enn BT godkjenner heller Og jeg som fikk pepper fra moderator på at jeg hadde bestilt motorsport skiltplater, jeg som ikke hadde M bil... Tror ikke den skal bli til forkleinelse for noen denne 325en... Mangler bare hatten i hylla og noen stålfelger jeg, så ville den stå i stil til motor. Deilig med "anonym" bil i den grad man ikke legger merke til ic vell og merke.
Ballder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Appropo dyser.... Var det ikke du Azeton, som hadde noen liggende?
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Appropo dyser....Var det ikke du Azeton, som hadde noen liggende? Ble for spedt Lurer på å nappe av M-tech og gjøre min helt anonym selv...
Azeton Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Appropo dyser....Var det ikke du Azeton, som hadde noen liggende? har noen 370cc dyser, men de bruker jeg selv
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Appropo dyser....Var det ikke du Azeton, som hadde noen liggende? har noen 370cc dyser, men de bruker jeg selv Ok...
Ballder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 Appropo dyser....Var det ikke du Azeton, som hadde noen liggende? Ble for spedt Lurer på å nappe av M-tech og gjøre min helt anonym selv... Ikkeno og lure på!! Appropo dyser....Var det ikke du Azeton, som hadde noen liggende? har noen 370cc dyser, men de bruker jeg selv
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 He-he blir ordentlig dyser osv ... Og har ikke planer om noe stasj på den, blir kanskje moderatorer fornøyd også at det ikke er jukse-m bil`?
Ballder Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 He-he blir ordentlig dyser osv ...Og har ikke planer om noe stasj på den, blir kanskje moderatorer fornøyd også at det ikke er jukse-m bil`? M-bil suger...... Kompressor/turbo suger IKKE. Det er jo bokstavelig talt beviset.
Sir Hofstad Skrevet November 7, 2008 Skrevet November 7, 2008 He-he. Er rimelig sprek 325en min allerede, tror den blir rimelig heftig til våren og for meg er den mer spesiell enn en ferdig M3 ville vært. og da er det kanskje litt søkt av moderatorer her å kommentere at jeg vil ha BMW GMBH MOTORSPORT skiltplater på den, fordi det ikke er en M bil?
Ballder Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 He-he.Er rimelig sprek 325en min allerede, tror den blir rimelig heftig til våren og for meg er den mer spesiell enn en ferdig M3 ville vært. og da er det kanskje litt søkt av moderatorer her å kommentere at jeg vil ha BMW GMBH MOTORSPORT skiltplater på den, fordi det ikke er en M bil? Kryr jo av M stylede wannabe raketter med 150 hk ellers her inne, så hvorfor grine over 300 hk med litt motorsport emblemer... Spørs om det ikke har kommet litt sært ccn blod inn her på bimmers. Men men... Har en kompis med 3,6 m5 oppe i gata her, og vi fikk nå tatt et par små drag's her om dagen. Jeg drar smått fra han opp til ca 100km og da er vi jevnederfra og opp til 160-170. Min topper turtelleren ved 175-185km så da forsvinner jo han. Men... M eller ei..... Min kosta under 50 laken, men leder ann lell.... Har hatt m5 selv, og må jo innrømme at det var kos, men kan ikke sammenlignes i underholdningsverdi mener jeg.
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Får ordne oss M-Wannabee car club of Norwegen ellrer noe?
Ballder Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Får ordne oss M-Wannabee car club of Norwegen ellrer noe? Styrer glatt unna wannabee trenden... Hadde jeg vist hva e36 cab'n gikk til da jeg byttet den bort, så hadde jeg hatt den ennå!!
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Får ordne oss M-Wannabee car club of Norwegen ellrer noe? Styrer glatt unna wannabee trenden... Hadde jeg vist hva e36 cab'n gikk til da jeg byttet den bort, så hadde jeg hatt den ennå!! He-he.
Olelink Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Hva som er galt med ///M-skilt plater på en 325 ser jeg ikke At ///M-merket er reservert M3, M5 M6 osv er jo bare tull. ///M er jo logoen til bmw motorsport, ikke en modell betegnelse, snarere en peilpinn på at bilen har noe fra ///M. Være seg framfanger, understell eller bare girkula. Skjønner derimot ikke helt de som kjører rundt i 320 eller annet med ///M3 emblem på bilen, "///M3" er jo en modell betegnelse som "325". og man setter jo ikke ett "325" merke på en 316
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Var snakk om org M-tech skiltholdere som en her mente at ikke så nøye da jeg ikke hadde en M bil. Og blir litt skuffet da det var en moderator som svarte slik. Blir det for spekt med kompressor vet ikke jeg. uansett ikke mindre motorsport, bare hjulpet BMW litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå