Azeton Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Uansett hva man gjør med en uorginal M bil blir det ikke en M bil. slik er det bare.. M-tech er noe helt annet igjen
Sir Hofstad Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Uansett fikk jeg nå aldri de Motorsport skiltplatene det var snakk om.
OLEZZ Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Har ikke O2-sensor og kat på min, og safe med å pøse på drivstoff er unødvendig?Lagt ut tråder for å beregne tidligere, og i motsetning til kameraten over her beregner jeg max 80% duty cycle. tror 350 er vel i overkant? kanskje 275? I Hk. Si ikke det. Bedre med mye, enn for lite. Men selvsagt en vesentlig forskjell på og runke og rive av seg stellet. Bilen til a-dekk ble vel kjørt på dyno (m50-20) på over kiloen i lading, og oppnådde i overkant 270hk. Jeg satt på med han en god tur, og han med meg en god tur etterpå, og han mente min gikk minst like godt (m50-b25 på 05-06 i trykk på orginale dyser og btr med uvist trykk). Dette var da en e36 kontra e34, så vet ikke om min er noen kilo tyngre også. Dette er det nærmeste "beviset" jeg har på at min inneholder ca 270-280 hk. Begynner og bli litt sugen på større dyser, for så og lade litt til, sånn for og se hur det går liksom. Men anyway... Ville da tro at du kunne nærme deg 350 med skikkelig styring. Legge til at den forrige e34'n jeg hadde (kompsenket, o-ringet halteck ek6 eller hva pokker det het) ruslet rundt med 1,2 i trykk det siste halve året jeg hadde den. Og det gikk godt for og si det slik. Mener dynopapirer som fulgte med viste snaut 270 med 0,8 i lading. Lenge siden, men den opplevdes som tregere i aks enn den jeg har nå, men var vel større turbo og en utveksling som gjorde den langbeint. Rulla A-dekk brukte var ikke helt god, og tror ikke den lada over kiloen med mindre de skrudde opp trykket når de skulle bremse. Jeg bremsa min til 266 med sprekt grenrør og gåen lmm. M50B25 @ 0.9 bar Høres kanskje litt rart ut at jeg bremsa bilen mens den var sånn, men det er en grunn bak det. Lang historie.
montrealblue Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 hadde a-dekk kun tillegsprut på den da? ikke gjort noe med tenninga?
Ballder Skrevet November 8, 2008 Skrevet November 8, 2008 Har ikke O2-sensor og kat på min, og safe med å pøse på drivstoff er unødvendig?Lagt ut tråder for å beregne tidligere, og i motsetning til kameraten over her beregner jeg max 80% duty cycle. tror 350 er vel i overkant? kanskje 275? I Hk. Si ikke det. Bedre med mye, enn for lite. Men selvsagt en vesentlig forskjell på og runke og rive av seg stellet. Bilen til a-dekk ble vel kjørt på dyno (m50-20) på over kiloen i lading, og oppnådde i overkant 270hk. Jeg satt på med han en god tur, og han med meg en god tur etterpå, og han mente min gikk minst like godt (m50-b25 på 05-06 i trykk på orginale dyser og btr med uvist trykk). Dette var da en e36 kontra e34, så vet ikke om min er noen kilo tyngre også. Dette er det nærmeste "beviset" jeg har på at min inneholder ca 270-280 hk. Begynner og bli litt sugen på større dyser, for så og lade litt til, sånn for og se hur det går liksom. Men anyway... Ville da tro at du kunne nærme deg 350 med skikkelig styring. Legge til at den forrige e34'n jeg hadde (kompsenket, o-ringet halteck ek6 eller hva pokker det het) ruslet rundt med 1,2 i trykk det siste halve året jeg hadde den. Og det gikk godt for og si det slik. Mener dynopapirer som fulgte med viste snaut 270 med 0,8 i lading. Lenge siden, men den opplevdes som tregere i aks enn den jeg har nå, men var vel større turbo og en utveksling som gjorde den langbeint. Rulla A-dekk brukte var ikke helt god, og tror ikke den lada over kiloen med mindre de skrudde opp trykket når de skulle bremse. Jeg bremsa min til 266 med sprekt grenrør og gåen lmm. M50B25 @ 0.9 bar Høres kanskje litt rart ut at jeg bremsa bilen mens den var sånn, men det er en grunn bak det. Lang historie. Da koker det hele ned til at jeg har verdens raskeste e34 med tanke på at den har rundt 220 hk da..? Eller muligens denne 3,6l M5'n som jeg fikk prøve meg mot noen ganger har et totalt fravær av krefter kanskje? Inte vet jag. Rulla til Botne bil i Holmestrand er solgt, så hvordan få målt min uten flere mils kjøring blir sikkert ikke lett.. Jaja. Går godt lell.
Ballder Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Det var det da... Bilen kjøpte jeg slik den er nå. Lader ca 0,6. Bensintrykksreg. Orginale dyser. Mest sannsylig chipet (har ikke sjekket) M50-B25 motor, mot opprinnelig b20-b20... Drar strøkent og jevnt uten noe form for nykking/uregelmessigheter over hele spekteret, men føler at den ebber litt mot rødmerket, noe som skyldes dyser vil jeg tro.
conan Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Litt OT dette men Er det noen som har 1 stk dyse liggende til meg da? Mangler den lille plastgreia på tuppen på ene, men har dette noe og si tro?
Azeton Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Har 6stk orginale M50B25 dyser om du har lyst på? Med strøkne o-ringer. Så om du har lyst på bare kontakt meg.
conan Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Hvor mye skal du ha for disse da? Er ikke noe i salgstråden min som er innterresant da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå