Gå til innhold

Legg ut bilder av din e30 og få ROS & Ris


heltn
 Share

Anbefalte innlegg

Pitstop: Din kødd Sondre!! jeg har alltid synes den breytonfronten er dødsbøs! det der ble jævli rått : ) morro å trikse ting litt sammen! :D

kjørt bilen nå?:)

min:

9r67d0lggk0sa8hn6ppe.jpg

Etter min meining den fineste E30`n i landet her, bortsett fra M3`n lenger oppe her, men desse er i 2 forskjellige klasser etter min meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pitstop: Din kødd Sondre!! jeg har alltid synes den breytonfronten er dødsbøs! det der ble jævli rått : ) morro å trikse ting litt sammen! :D

kjørt bilen nå?:)

min:

9r67d0lggk0sa8hn6ppe.jpg

Etter min meining den fineste E30`n i landet her, bortsett fra M3`n lenger oppe her, men desse er i 2 forskjellige klasser etter min meining.

Takk skal du ha for flott kommentar ! :o:)

og takk til andre =)

jeg og mener e30 "slank" og e30 m3 er to forskjellige biler, men det har ikke bmwccn skjønt enda hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitstop: STRØKENT!!! men hva er gjort med den mtech2 spoileren foran? iS-leppe? tøft

Takk takk :) Har bytta ut den nederste delen av m-tech2 fronten med en breyton front :) har den andre m-tech2 delen liggende ferdig lakkert å, så kan bytte litt på....men likte egentli den breyton fronten litt bedre + at ikkje alle har den :)

Tøft :) men er den festet på samme måte som vanlig facelift-leppe eller noe sånt da eller? åssen ser det ut når du setter på resten av den originale igjen?

Stale30: jeg er glad min ikke er like fin som din, da hadde jeg vel ikke turt å bruke den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...