Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 479
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gammle bilen min dette :D

Har fått høre i ettertid at den har en berømt klubbhistorie, så er nok mange i miljøet som har rattet denne :)

Hvilke stoler er det du har ?

Pen bil forresten :)

Takk for det :) Er store Recaro-stoler i stoff. Kjekt på bane ;)

Skrevet

Gammle bilen min dette :D

Har fått høre i ettertid at den har en berømt klubbhistorie, så er nok mange i miljøet som har rattet denne :)

Hvilke stoler er det du har ?

Pen bil forresten :)

Takk for det :) Er store Recaro-stoler i stoff. Kjekt på bane ;)

Tror jeg fikk 30 mil med den bilen...

Skrevet

Tror jeg heller hadde gått for svarte lykter foran på den iS'en der... Syntes den så gammel ut med de gule... Ellers pen bil da!

Har du en leppe på den? Hvilken er det?

Skrevet

Få på noen grå eller svarte 17" felger på den røde IS'n der så skal du se at den kler de gule lyktene!

Rå bil.

Skrevet
De gjorde seg godt de compomotive felgene.

Joda, felgene er flotte de. Har kjøpt meg spacere foran og bak nå, så jeg skal få dem helt ut til skjermkanten. Må sikkert valse inn kanten ser jeg for meg.

Skrevet
Få på noen grå eller svarte 17" felger på den røde IS'n der så skal du se at den kler de gule lyktene!

Rå bil.

Takk takk :) syns alle klager på felgene mine jeg :lol: er ikke den som bruker mest penger på fancy hjul men jeg er vel pent nødt til å få på noen 16 eller 17" til våren... Men jeg har lyst på noen BREIE 15" hvis noen har det :P ?

Men at den ser gammel ut? den er gammel 8) men den touringen din? er det s14b25? :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...