Mr.Silver Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Har bare en helt vanlig og original M3, så er såvidt jeg drister meg til å legge ut noen bilder: Hvilke stoler er det du har ? Pen bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Gammle bilen min dette Har fått høre i ettertid at den har en berømt klubbhistorie, så er nok mange i miljøet som har rattet denne Hvilke stoler er det du har ?Pen bil forresten Takk for det Er store Recaro-stoler i stoff. Kjekt på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Ca før og etter... har gjort noen småting etter-"etter"-bildet Litt nyere bilder: Nyeste bilde, etter jeg har begynt å fikse den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom-Erik ///M5 Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Gammle bilen min dette Har fått høre i ettertid at den har en berømt klubbhistorie, så er nok mange i miljøet som har rattet denne Hvilke stoler er det du har ?Pen bil forresten Takk for det Er store Recaro-stoler i stoff. Kjekt på bane Tror jeg fikk 30 mil med den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Her er et par bilder av min e30 ca 8 timer før den ble stjelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Tror jeg heller hadde gått for svarte lykter foran på den iS'en der... Syntes den så gammel ut med de gule... Ellers pen bil da! Har du en leppe på den? Hvilken er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Få på noen grå eller svarte 17" felger på den røde IS'n der så skal du se at den kler de gule lyktene! Rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Fin bil ja, mange fine biler som blei lagt inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Før- og etterbilder av Touringen. Planer videre er diskret styling i form av Hartge og Zender, og ny lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 De gjorde seg godt de compomotive felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 De gjorde seg godt de compomotive felgene. Joda, felgene er flotte de. Har kjøpt meg spacere foran og bak nå, så jeg skal få dem helt ut til skjermkanten. Må sikkert valse inn kanten ser jeg for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Få på noen grå eller svarte 17" felger på den røde IS'n der så skal du se at den kler de gule lyktene!Rå bil. Takk takk syns alle klager på felgene mine jeg er ikke den som bruker mest penger på fancy hjul men jeg er vel pent nødt til å få på noen 16 eller 17" til våren... Men jeg har lyst på noen BREIE 15" hvis noen har det ? Men at den ser gammel ut? den er gammel men den touringen din? er det s14b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Her er min doning. Original M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klim Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Kor vart det ta bilda???? Fyrste gong eg prøvar. Det gjekk ikkje spesielt bra...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 min fra i sommer mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå