Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Hva synes dere om denne da? Synes den var drit kul! En kar i molde som eide denne BTW, noen som vet hvor denne er nå? Ser sikkert annerledes ut? Denne gikk i lofoten for ca 5 år siden hviss jeg husker rett? Isåfall er den spiker nå Ble kræsje i et kryss på e6n. Litt OT du vet ikke av en E30 2 dørs til salgs i bodø??skal ha en prosjekt bil Prisklasse tenkte du da? 318/325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Kan være alt fra 316/318/325 Billig satser på full M3 bredding og grom motor.så håper på og finne en billig bil til og starte med! har sett en rød som en dame farter rundt på og en hvit. rundt her i bodø. må være 2 dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Får vel legge ut et par bilder jeg og Min 86 mod 325i. 416 rwhp. Har bygget på den i 2 år nå, større turbo er bestillt, benket 300rwhp med den på bildet, 416 med den som står på nå og så vil tiden vise hva jeg benker med den nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Flott E30! Skulle jo fått til ett bmw treff i bodø når det blir sommer dekk tid har en kompis her som har en 540i som muligens får ess kompressor innen kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Den var jo kjempe fin! Kunne tenkt meg den gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Flott E30! Skulle jo fått til ett bmw treff i bodø når det blir sommer dekk tid har en kompis her som har en 540i som muligens får ess kompressor innen kort tid Tror jeg har sett den 540n i byen et par ganger.. Jeg var på bmw ccn treffet ved flymuseumet i sommer, mange som kom å kjiket for å si det slik!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Den var jo kjempe fin! Kunne tenkt meg den gitt!! Har brukt sinnsykt mye tid og penger på denne bilen, men fy.. Den er helt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 S.hafsmo her på forumet som har den han kjøpte seg feite hjul for ikke lenge siden av en leif harald her på forumet kunne vært kult med ett treff når bilene får på grom hjulene vet du om nån billige E30er ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Så bilen din noen ganger i sommer aldri sett deg gitt på noe.. må jo gå ganske bra med 400hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 S.hafsmo her på forumet som har den han kjøpte seg feite hjul for ikke lenge siden av en leif harald her på forumet kunne vært kult med ett treff når bilene får på grom hjulene vet du om nån billige E30er ?? Spurte deg litt lenger opp i tråden, du så det sikkert ikke. Hvilken type e30 er du ute etter? Det er ikke mange igjen av dem nå.. Så det er S.Hafsmo som har kjøpt gromhjula?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ute etter en grei 2 dørs e30 kan være alt fra 316/til 325.. billig Stemmer han har kjøpt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Ute etter en grei 2 dørs e30 kan være alt fra 316/til 325..billig Stemmer han har kjøpt de Hva måtte han betale for dem? Skal si fra hviss jeg kommer over en ok e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Masse fine biler her til lands, på nett faktisk! Får vell slenge meg på og legg ut noen bilder av min og da. E30 320IA Orginal 1990 mod Helt orginal, hatt den i kun kort tid. Står på vinterlagring nå, har ikke fått tatt noen bra bilder av den enda. Men legger ved noen jeg har Og link til bilen, med flere bilder osv. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92832 Mvh Håvard Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 dette er IKKE min, er en som gikk lakklinja ifjor på Bardufoss VGS sin, de hadde nok nettopp lakket den. syntes den var så pen og dro opp kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Lakken ser photoshoppet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå