Just-turbodiesel Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 jeg driter i åssen det ser ut med tanke på senking, så lenge jeg får den riktige balansen i bilen jeg vil ha har ikke justerbart for å senke den pen Men vi har alle begynt i det små ? med feite potter å panserlåser på panseret f.eks. men det går som regel bra, de fleste kommer inn på original styling osv med åra Men jeg synes det er litt kult å ha en mtech 2 bil som ikke har digre felger og tyskerstuk og fram med pusseskinnet så fort det er et fettmerke i lakken liker å ha en bil som er fin men ikke 110% strøken sånn at jeg kan bruke den som en e30 skal brukes bruke en 318? går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Vil ha litt ris og ros jeg å Ros: Rød, lav E30 med breie felger er meget pent Ser ut til å være pen i lakken også(?) Ris: Hater E36 M3 sideskjørt på annet enn nettopp E36, det samme gjelder vel speilene Takk. Ja, den er fin i lakken Hehe! Speilene har jeg ikke noe å si på, synes de passer bra til bilen.. Mens sideskjørta.. Ja, de er penere i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Her er min 325i M-Tech 2. Me like .. strøken=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 nån bilda av proskjekte mett me 745 turbo motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind_MH Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hær er min 325ix... Dårlige bilder, men ser hvordan den ser ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 ny motorn prøvd m-tech 1 sideskjørt..ble ikke så domt prøvd m-tech 2 bakvinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 BMW-745ia: Idiot! Har så lite respekt for sånne tullinger som deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 BMW-745ia: Idiot! Har så lite respekt for sånne tullinger som deg!!! Velger å si meg enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Jøss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Noen bilder av min 318 som det ikke går an å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 idiot? du må tåle en spøk! Vannplaning klarer jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Tenker da på sånn generellt alt det du skriver, det virker bare tåpelig... Sladde på vått er ingen sak men jeg får det da til å sitte ordentlig også, trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 trenger ikke 300 hk for å få det til å gå fort! jo, absolutt minimum er det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 dele liste noe av det! *orginal topp pakning bare litt tykkere. +0,3mm *ARP bolter. *680 dyser. *ny vannpumpe *m21 olje pumpe *2 walbro pumper fra ppf, å 2 kina merke pumper! *sachs clutch 4pucks *sachs trykk plate 618 *z45 turbo kam *ppf justerbar kam drev! *gjuten vippearm *stage 2 ventilfjære * turbo T4 Vband med 360% lager, som holder bra! opp til 600hk! topp: sveiset planet frest nye ventilseter! blokk-innmat! dreie stemplene (7:9:1 til 8:0:1 komp. planet honet O-ring alle lager, pakninger nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Min 325 turbo. Har vært en del oppgraderinger siden bildene ble tatt. Bremset 416whp. I ettertid har den fått nytt viPEC sprut, MSD WS tenning, 3" eksos fra turbo med 1 potte, ny større turbonetics T4 0.84 puls splitt turbo. 2 stk turbonetics evo wg++++++++++ I vinter blir det nye pumper og går over til e85. M5 diff, ZF tds kasse, e36 328 mellomaksel, custom svinghjul, 240mm M5 lamell + 765 trykkplate. Hele bilen er rustsveiset, motor byggd med smidde biter, balansert og vektjustert, topp portet og allt nytt med Enem Z45 kam. Siemens deka 788cc dyser++++++++++++++ Aaaaaallt for mye å skrive. Deler for ca 200.000. er så utrolig rå den e30`en din. ingen tvil på at denne har du lagt hjerte ditt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå